۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۹
کد مطلب : ۱۴۸۷۴
فرمانده سپاه چهارمحال و بختیاری:

روز پاسدار، برگرفته از فلسفه قیام خونین امام حسین(ع) است

قدرت سپاه را ناشی از جوشش بی پایان عشق و ارادتی دانست که که قابلیت انسان را در صحنه نبرد تا بی نهایت امتداد می دهد.
روز پاسدار، برگرفته از فلسفه قیام خونین امام حسین(ع) است
به گزارش جهانبین نیوز، فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام در آیین تعویض پرچم متبرک کربلای معلی در میدان امام حسین علیه السلام شهرکرد؛ با تبریک اعیاد شعبانیه، گفت: سپاه بر اساس احساس تکلیف و حرارت دینی و شور انقلابی و عشق به امام و اسلام و تکیه بر عنصر ایمان و اعتقاد راسخ و پاسداری از ارزش های الهی بنا نهاده شده است.

سردار رضا محمد سلیمانی، سپاه را دارای یک اتصال نامرئی و غیر قابل اندازه گیری وبی انتها دانست که فاقد عرض و طول و قابلیت اندازه گیری است و تصریح کرد: امتداد دیگر سپاه از طریق ولی فقیه به عرش است که تا خدا ادامه دارد و هیچ قدرتی نمی تواند دامنه های این کوه عظیم را اندازه گیری کند.

وی، گفت: در هیچ کجای عالم، هیچ برآورد روشن و مشخصی از لحاظ اندازه گیری سطح قدرت سپاه وجود ندارد و نخواهد داشت، سپاه یک اقیانوس عمیق و بی پایان است.

فرمانده سپاه استان چهارمحال و بختیاری، با اشاره به ظرفیت معنوی و عمق وسیع سپاه، تأکید کرد: قدرت بازدارنده سپاه نه در تعداد تانکها، نه در تعداد موشکها، نه در تعداد پدافند هوایی و نه در قدرت دریایی، نه در هیچ یک از تجهیزات نظامی و مادی؛ بلکه در این قدرت ناشی از جوشش بی پایان عشق و ارادتی است که قابلیت انسان را در صحنه نبرد تا بی نهایت امتداد می دهد.

سردار رضا محمد سلیمانی، افزود: عنصر اصلی سپاه، ایمان و احساس عمیق ناشی از باورها و خودآگاهی و انگیزه الهی پایان ناپذیر است و امروز تجلی این اراده می باشد.

این یاگار دفاع مقدس، نامگذاری روز پاسدار را برگرفته از راه، آرمان و فلسفه قیام خونین امام حسین علیه السلام دانست و ادامه داد: امروز، روزی است که می خواهیم با فرزند خلف امام حسین علیه السلام و اندیشه و آرمان های شهدا و آقا حسین بن علی علیه السلام پیمان ببندیم که ما پاسداران همان طور که از شروع انقلاب در صحنه های مختلف بنا به ضرورت و بنا به نیاز و بنا به قابلیت انعطافی که در عرصه های مختلف داشته‏ایم، خود را آماده کرده ایم که به ندای حق طلبانه رهبر پاسخگو باشیم.

در این روز، پرچم متبرک کربلای معلی در میدان امام حسین علیه السلام همانند سنوات گذشته پس از رونمایی با حضور پدر دو تن از شهیدان هشت سال دفاع مقدس در فضایی آکنده از پرواز ۷۲کبوتر به یاد شهدای گلگون کفن کربلای معلی به اهتزاز درآمد.

مولودیه خوانی وذکر توسل به بزرگ پاسدار هستی، حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام از دیگر بخش های این مراسم معنوی بود که با حضور مسئولان ارشد استان و نیروهای سپاه، بسیج و خانواده معظم شهدا برگزار شد.
انتهای پیام /
مرجع : بسیج نیوز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۱:۱۱:۳۵

27 Dec 2019