۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۶
کد مطلب : ۳۴۶۷۴
فرازي از وصيتنامه شهدای عملیات بیت المقدس

وحدت ما پوزه غرب و شرق را به خاک ماليد/آگاهي پيدا کنيد اگر مي خواهيد زيربار ظلم آمريکا نباشيد

برادران رمز پيروزي ما از وائل انقلاب وحدت ما بود که پوزه غرب و شرق را به هم ماليد همين طور وحدت خود را حفظ کنيد و اطاعت از ولي امر را فراموش نکنيد گوش به فرمان امام باشيد.
وحدت ما پوزه غرب و شرق را به خاک ماليد/آگاهي پيدا کنيد اگر مي خواهيد زيربار ظلم آمريکا نباشيد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از کلار، آنچه در ادامه مي آيد فرازي از وصيتنامه شهيدان مصيب راستي و شيرمحمد کريميان بروجني است که در عمليات بيت المقدس آزادسازي خرمشهر به شهادت رسيدند:

من کوچکتر از آنم که پيامي به امت مسلمان و مقاوم بدهم لکن از روي مسئوليتي که دارم نکاتي چند بيان مي دارم؛ برادران رمز پيروزي ما از وائل انقلاب وحدت ما بود که پوزه غرب و شرق به هم ماليد همين طور وحدت خود را حفظ کنيد و اطاعت از ولي امر را فراموش نکنيد گوش به فرمان امام باشيد و هميشه براي حفظ سلامتي امام تا نقلاب مهدي (عج) دعا کنيد چرا که دعاهاي ما امام را تا به حال برايمان نگاه داشته است.

قدر امام (ره) را بدانيد چراکه جهان مستضعف چشم اميد به امام شما دارند خانواده هاي شهدا را فراموش نکنيد و پشتيبان آنها از هر لحاظ باشيد و آنهايي که مي توانند با حضور خود در جبهه هاي حق عليه باطل حضور يابند و جهان را از شر شرق و غرب نجات دهند و با حضور خود چشم دشمنان را کور کنند.

در پايان ضمن تشکر از پدر و مادرم که اجازه حضور مرا در جبهه اعلام نمودند از همگي امت مسلمان و برادران حلاليت مي طلبم. پدر و مادرم شما بايد افتخار کنيد که نداي حسين (ع) را لبيک گفتيد و ان شاءالله در آخرت اجر شما را سرور شهيدان امام حسين (ع) بدهد و شما مردم مقاوم باشيد که اين انقلاب و اسلام احتياج به خون دارد و من افتخار مي کنم خونم را فداي اسلام مي کنم؛ اي کاش هفتاد بار و حتي هزاران بار جان داشتم تا فداي اسلام و قرآن مي کردم.

آگاهي پيدا کنيد اگر مي خواهيد زير بار ظلم آمريکا نباشيد

*فرازي از وصيت نامه شهيد شير محمد کريميان:

همانا خدا خريد از مومنين جان ها و مال هايشان را به بهاي بهشت.

در طول تاريخ پرفراز و نشيب اسلام، اين مکتب همواره مورد ظلم قرار گرفته و هرچند صباحي که مي خواسته قدرت بگيرد دشمنان اسلام با استفاده از حيله هاي گوناگون درصدد نابودي اين مکتب پر بار برآمده اند. اسلام هميشه در جبهه حق سخن از عدالت در مقابل ظالمين مي زند ولي منافقين و کفار همواره خواسته اند بر مردم مسلمان تسلط داشته باشند و به بهانه هاي پوچ و واهي آنان را زير فرمان خود در آورند.

سرانجام خدا ذخيره ما را، امام ما را، خميني بت شکن را مامور ساخت تا رهبري انقلاب و اسلام را بپذيرد و انقلابي بر پا کند که در آن مردم مسلمان زير بار ظلم وستم نروند به پا خيـزند و حکومت خويش را بدست گيرند.

برادران و خواهرانم! اگر مي خواهيد اسلام راستــين بر پا شود، اگر مي خواهيد ديگر زير بار ظلم آمريکا و شوروي نرويد، بايد آگاهي پيدا کنيد بايد همواره جزو برپا دارندگان نماز باشيد دعا زياد بخوانيد مفاهيم قرآن و نهج البلاغه را در جامعه پياده کنيد تازماني که حق جهان را فرا گيرد، بايد در راه انقلاب خون داد.

پدر عزيزم! خدا را شکر کنيد، توانسته ايد فرزندي تربيت کنيد که در راه خدمت به اسلام باشد. سعي کنيد در خط امام عزيز و اسلام قدم برداريد ... مادرم ! مي دانم که آرزويت خوشبختي من بود، بدان که من به آرزوي خويش رسيده ام خوشبخت هستم که شهد شيرين شهادت را نوشيده ام.

انتهاي پيام1026ج/۵۴۰ ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۶:۵۴:۰۶

30 Dec 2019