۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۲
کد مطلب : ۲۴۷۷۴
در استان چهارمحال و بختياري:

افتتاح نخستين باغ گردشگري دره بهشت

به مناسبت هفته گردشگري باغ گردشگري دره بهشت در استان چهارمحال و بختياري افتتاح شد.
افتتاح نخستين باغ گردشگري دره بهشت
به گزارش خبرنگار جهانبین نیوز، مديركل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان از افتتاح نخستين باغ گردشگري دره بهشت در روستاي ده چشمه شهرستان فارسان خبر داد و اظهار داشت: اين مجموعه به مديريت نبي الله محمدي و با حضور امام جمعه شهرستان مربوطه به بهره برداري رسيد.
 
بهمن عسگري سوادجاني با بيان اينكه مساحت اين باغ سه هكتار مي باشد گفت: فاز اول اين طرح با اعتباري بالغ بر يك ميليارد ريال توسط بخش خصوصي به پايان رسيد.

عسگري سوادجاني به اشتغالزايي مستقيم ۵ نفر در اين مجموعه اشاره كرد و اظهار داشت: سرمايه گذاري در اين طرح چهار ميليارد ريال برآورد شده است.

وي همچنين افزود: با توجه به محدوديت اراضي در پيرغار و ده چشمه و با توجه به انتقال مسافران و ازدحام گردشگر در كانون ها بهره برداري از اين طرح ها مي تواند در حفظ محيط زيست و ارائه خدمات با كبفبت بهتر به گردشگران كمك كند.

عسگري سوادجاني در پايان حمايت هايي كه اين اداره كل براي باغ گردشگري مذكور در نظر دارد را شامل تسهيلات بانكي از طريق تفاهم نامه با صندوق كارآفريني اميد، معرفي به دستگاه هاي متولي براي اخذ انشعاباتي از قبيل آب، برق و ... و همچنين چاپ اقلام تبليغاتي در راستاي معرفي واحدهايي كه پروانه بهره برداري دارند برشمرد.


انتهای خبر/۱۰۲۸ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۲:۲۱:۵۱

30 Dec 2019