۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۱
کد مطلب : ۲۹۷۲۴
بيانيه؛

مشک آن است که خود ببويد نه آنکه عطار بگويد

آقاي رئيس جمهور شش ماه از برجام گذشت يک سال ديگر از دولت شما باقي نيست نه اين شش ماه فرصت کمي براي ملت 80 ميليوني بود و نه اين يک سال فرصت کمي براي عمل شما به شعار هاي انقلابي ملت.
مشک آن است که خود ببويد نه آنکه عطار بگويد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از منطقه آزاد شوراي تبيين مواضع بسيج دانشجويي استان چهارمحال و بختياري اقدام به انتشار بيانيه نمود که به شرح ذيل است:


آقاي رئيس‌جمهور!
برجام توخالي است يا شعارهاي ملتي که امروز آمريکا را در چشم ملت‌هاي جهان تحقير کرده است؟


در شرايطي که نظام سلطه به سردمداري آمريکاي جنايتکار و انگليس خبيث از هر فرصتي براي ضربه زدن به اسلام عزيز بهره جسته و با شکل‌دهي به اسلام کاريکاتوري همچون طالبان و تفکرات تکفيري تلاش کرده و مي‌کنند که اسلام را در چشم ملت‌هاي جهان تحقير کنند و در شرايطي که برخي از دولت‌هاي عربي منطقه با پشت کردن به آرمان‌هاي ملت‌هاي خود دست دوستي به‌سوي نظام سلطه و رژيم غاصب اسرائيل دراز کرده‌اند انقلاب بزرگ اسلامي ايران با طرح آرمان‌هاي الهي خود در قالب شعارهاي پرمغز و اثربخش و جهت دهنده خود اين نظام خباثت آلود سلطه را بي‌آبرو نموده و جريان مقاومت در منطقه و جهان به تاسي از عطر الهي انقلاب اسلامي هرروز مقتدر تر و بالنده تر مي شود و جوان هاي بيدار ملت هاي مختلف از آمريکاي لاتين تا شاخ آفريقا و از آسياي ميانه تا آسياي جنوب غربي پرچم پر افتخار ايستادگي و مقاومت را بر افراشته و شعار بلند مرگ بر آمريکا را در جهان طنين انداز کرده اند، چطور ممکن است رياست جمهور اين مملکت، شعار هاي عظيم ملت را تو خالي بنامد و با طرح خرد ورزي شعار هاي بلند انقلاب اسلامي را به تمسخر بگيرد، جاي بسي تاسف است که رئيس جمهور به جاي حل مشکلات عديده اين ملت و عمل به وعده ها و شعار هاي تو خالي خود هر روز به دنبال بهانه اي براي انحراف افکار عمومي و عدم موفقيت خود در حل مشکلات اقتصادي مردم مي گردد.


لذا بسيج دانشجويي استان چهارمحال و بختياري چند سئوال جدي از رئيس جمهور محترم داشته و اميد وار است با صراحت پاسخ هاي خود را جهت تنوير افکار عمومي دريافت نمايد.


۱. آقاي رئيس جمهور! ملت ما ۳۷ سال است شعار مرگ بر آمريکا را با تاسي از فرمايش امام خميني (ره) که فرمودند: آمريکا شيطان بزرگ است فرياد زده اند و امروز با نقض عهد آمريکا در برجام باور ملت ما نه تنها نسبت به اين شعار کمتر نشده بلکه افزون تر گرديده است . آيا منظور شما از شعار هاي تو خالي اين شعار است؟


۲. آقاي رئيس جمهور! هر جا که ملت ما با عمل به باورهاي ديني خود پاي شعارهاي انقلاب ايستاد و مسئولان به تاسي از ايستادگي ملت و احترام به ملت پاي شعارها ايستادند انقلاب اسلامي توفنده تر پيش رفت. اما هر گاه مسئولان به طرح شعارهاي تو خالي که هيچ تناسبي با عظمت انقلاب اسلامي و ملت نداشته پرداختند. هزينه هاي مضاعفي بر ملت تحميل شد! آقاي رئيس جمهور اذعان بفرماييد ملت انقلابي، کجا شعار تو خالي داده اند؟


۳. آقاي رئيس جمهور شعار داديد که صد روزه مشکلات اقتصادي ملت را حل مي کنيد! آيا اين شعار توخالي است يا شعار ملتي که پاي استقلال و عزت خود با وجود همه مشکلات ايستاده است؟


۴. آقاي رئيس جمهور شعار داديد که هم چرخ صنعت بچرخد و هم سانتريفيوژ! آيا اين شعار تو خالي است يا شعار ملتي که براي چرخش چرخ هاي صنعت و سانتريفيوژ جوانان دانشمند خود را تقديم کرده است؟


۵. آقاي رئيس جمهور شعار داديد که کشور از رکود خارج شد. آيا اين شعار تو خالي است يا شعار ملتي که با وجود مشکلات فراوان اقتصادي باز هم شعار مرگ بر آمريکا را سر مي دهند؟


۶. آقاي رئيس جمهور شعار داديد که برجام براي ملت ما عزت آورد! آيا توخالي تر از اين شعار سراغ داريد؟ يک روز شعار مي دهيد که برجام آفتاب تابان است! يک روز شعار داديد که بلافاصله بعد از برجام همه ي تحريم ها برداشته مي شود و امروز شعار داديد که برجام براي ما عزت آورد. آيا اين شعار ها تو خالي نيست؟ ملت ما به برکت اسلام و انقلاب و ايستادگي جلوي آمريکا و دادن هزاران شهيد عزتمند شد. نه برجام آقاي رئيس جمهور!


۷. آيا شعار مبارزه با فساد شما تو خالي است که امروز با بيرون زدن دم خروس و فيش هاي حقوقي نجومي مديران شما بر همه آشکار شده يا شعار مدافع حرمي که حقوق ششصد هزار توماني خود را با دادن پنجاه هزار تومان هر ماهه به مقاومت تکميل مي کند .
آقاي رئيس جمهور چرا به جاي پرداختن جدي به حل مشکلات عديده ي اقتصادي ملت همچون رکود، بي کاري فزاينده قشر تحصيل کرده، مسکن، ازدواج جوانان، و مشکلات عديده ي زيست محيطي تلاش مي کنيد که احساس شادي کاذب از دستاورد هاي برجام را به مردم تحميل کنيد.


مشک آن است که خود ببويد نه آنکه عطار بگويد.
آقاي رئيس جمهور شش ماه از برجام گذشت يک سال ديگر از دولت شما باقي نيست نه اين شش ماه فرصت کمي براي ملت ۸۰ ميليوني بود و نه اين يک سال فرصت کمي براي عمل شما به شعار هاي انقلابي ملت.
اميد است رئيس جمهور محترم نواي شعار هاي خود را با شعار ملت انقلابي همساز کنند.


انتهاي پيام/1022ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۲:۳۷:۱۸

27 Dec 2019