۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۴ دی ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۶
کد مطلب : ۲۶۷۵۴
فرمانده سپاه ناحيه شهرستان اردل خبر داد

اجراي 100 ويژه‌ برنامه در ایام‌الله دهه فجر در اردل

فرمانده سپاه ناحيه شهرستان اردل از اجراي 100 برنامه فرهنگي، هنري، ورزشي و علمي به مناسبت دهه مبارک فجر در اين شهرستان خبر داد.
اجراي 100 ويژه‌ برنامه در ایام‌الله دهه فجر در اردل
به گزارش جهانبین نیوز، هوشنگ جمشيدي فرمانده سپاه ناحيه شهرستان اردل در گفت‌وگو با خبرنگار هفت چشمه با اشاره به اهميت دهه فجر گفت: با توجه به فرموده امام خميني (ره) که انقلاب ما انفجار نور بود و نيز نظر مقام معظم رهبري مبني بر اينکه ما هر چه داريم از انقلاب اسلامي ايران داريم، در واقع امام راحل ملت ايران را از ظلمت و ذلت به عزت و روشنايي رساند و انقلاب اسلامي ايران برگرفته از انقلاب حسيني است.

جمشيدي با اشاره به برنامه‌هاي قابل اجرا در ايام دهه مبارک فجر  در اردل افزود: در این ایام  ۱۰۰ ويژه‌برنامه توسط حوزه‌ها و پايگاه‌هاي بسيج برگزار می‌شود.

وي بیان داشت: برگزاري جشن بزرگ انقلاب اسلامي، طنين‌انداز شدن زنگ انقلاب، ورزش‌هاي بومي محلي، برگزاري نشست بصيرتي در سطح شهرستان از جمله برنامه‌هاي دهه فجر هستند.

جمشيدي در ادامه گفت: سرکشي از خانواده شهدا، غبارروبي گلزار مطهر شهدا، محفل انس با قرآن از ديگر برنامه‌هاي شاخص حوزه‌هاي و پايگاه‌هاي بسيج در دهه فجر در شهرستان اردل است.

وي از دهه فجر به عنوان نقطه عطف تاريخ نظام جمهوري اسلامي ايران ياد کرد و خاطرنشان کرد: با طلوع دهه فجر عدالت، حقيقت، خورشيد آزادي و استقلال طلوع کرد و در نهايت جمهوري اسلامي بر تارک جهان درخشيد.

وي با بيان اينکه ارزش‌هاي انقلاب را بايد در جامعه به ويژه ميان جوانان ترويج داد، خواستار بازگو کردن خاطرات ايام انقلاب و تلاش‌هاي ملت ايران، امام خميني (ره) در به ثمر رساندن اين انقلاب به نسل جديد و آشناسازي آنان با آرمان‌هاي انقلاب شد.

فرمانده سپاه ناحيه شهرستان اردل بيان کرد: بسيجيان ولايت‌مدار شهرستان اردل امسال نيز در کنار مردم حزب‌الله در راهپيمايي روز جهاني ۲۲ بهمن شرکت و با حضرت امام (ره) و مقام عظماي ولايت تجديد ميثاق و پيمان خواهند کرد و ملت ایران هم‌چنانکه استکبار جهاني را در ۳۶ سال گذشته محکوم کردند و آنها را در تمامي صحنه‌ها شکست دادند، امروز نيز در صحنه‌هاي مختلف مخصوصا بحث هسته‌اي آمريکايي‌ها و غربي‌ها را شکست خواهند داد.

انتهاي پيام1026ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۳:۴۴:۰۰

30 Dec 2019