۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۹
کد مطلب : ۳۲۷۸۴
خطيب نماز جمعه بروجن:

شبکه هاي اجتماعي، بستري براي نفوذ دشمنان/مسئولين بدعهدي هاي آمريکا را با خوش بيني پاسخ ندهند

خطيب نماز جمعه بروجن با بيان اين که بدعهدي آمريکا در مسئله برجام بر همه ثابت شد، تاکيد کرد: مردم انقلابي ايران از مسئولين جمهوري اسلامي به جد مي خواهند که بدعهدي هاي آمريکاي جنايتکار را با خوش بيني پاسخ ندهند.
شبکه هاي اجتماعي، بستري براي نفوذ دشمنان/مسئولين بدعهدي هاي آمريکا را با خوش بيني پاسخ ندهند
به گزارش جهانبین به نقل از کلار، حجت الاسلام دکتر رضا سعادت فر در خطبه هاي اين هفته نماز جمعه شهر بروجن ضمن توصيه نمازگزاران به تقواي الهي، اظهار داشت: دشمنان نظام و انقلاب برنامه هاي متعددي را براي نفوذ در بين آحاد اجتماعي ما طراحي کرده اند.

سعادت فر گفت: يکي از مهمترين عوامل گرايش کاربران به استفاده از برنامه هاي اجتماعي اين است که يک فضاي راحت و مساعد براي ارتباط با ديگران بدون محدوديت وجود دارد.

حجت الاسلام سعادت فر افزود: فضاي مجازي و به تعبير بهتر "استعمار فرانو" با نام آسان سازي ارتباطات اجتماعي به نام ايجاد شبکه هاي اجتماعي در واقع طرح هايي را دنبال مي کند که نه تنها زمينه ساز وحدت در جامعه و اجتماع نيست بلکه تنهايي و جدايي اذهان جامعه را فراهم مي کند.

شبکه هاي اجتماعي، بستري براي نفوذ دشمنان

وي ضمن بيان اين که مخالف تکنولوژي و رسانه نيستيم، افزود: برنامه هاي شبکه هاي اجتماعي و بازي هاي رايانه اي آنلاين گروهي به نوعي زمينه ساز و بستري براي نفوذ دشمنان است.

سعادت فر با بيان اين که دشمنان براي براندازي جوامع بشري ديني طرح هاي جدي را دنبال مي کنند، گفت: موسسات تحقيقاتي دشمنان و به ويژه صهيونيست ها ۱۳ روند براي ايجاد به اصطلاح خودشان نسل انسانهاي مدرن در دستور کار خود قرار داده اند.

خطيب نماز جمعه بروجن زمينه سازي براي زندگي تنهايي را يکي از برنامه هاي ياد شده عنوان کرد و گفت: در جواع غربي ميل به ازدواج کاهش پيدا کرده است؛ حتي انگيزه براي احوالپرسي و حل مشکلات يکديگر کمرنگ شده است.

حجت الاسلام سعادت فر گفت: فضاهاي اجتماعي دنبال آن هستند که تنها راه ارتباط انسانها را با يکديگر منحصر به فضاي مجازي نه يک فضاي واقعي نشان دهند.

مسئولين بدعهدي هاي آمريکا را با خوش بيني پاسخ ندهند

خطيب نماز جمعه بروجن گفت: مقام معظم رهبري مي فرمايند: " آرمان نظام جمهوري اسلامي را مي شود در يک جمله کوتاه ايجاد تمدن اسلامي خلاصه کرد؛ تمدن اسلامي يعني آن که انسان در آن فضا از لحاظ مادي و معنوي مي تواند رشد کند و به آيات مطلوبي که خداي متعال او را براي آن خلق کرده است برسد".

وي با تاکيد بر اين که انسان نبايد در هيچ شرايطي به باطل تن بدهد، افزود: برخي گمان مي کنند با سازش کاري و مداهله گاهي اوقات با بازي کردن در زمين آمريکاي جنايتکار مي شود از گردنه ها، فشارها و تحريم ها عبور کنند.

سعادت فر با اشاره به اين که سازش کاري نمي تواند بار انسان را به منزل برساند، گفت: رابطه با آمريکا زمينه تمدن عظيم اسلامي را ايجاد نمي کند؛ کساني که گاهي اوقات تابع حق و برخي اوقات همراه باطل مي شوند منافق هستند.

خطيب نماز جمعه بروجن با بيان اين که بدعهدي آمريکا در مسئله برجام بر همه ثابت شد، گفت: مردم انقلابي ايران از مسئولين جمهوري اسلامي به جد مي خواهند که پاسخ بدعهدي هاي آمريکاي جنايتکار را با خوش بيني ندهند.

وي گفت: مسئولين بايد در مقابل بدعهدي هاي آمريکا آنچنان اقدامات عاجل، قاطع و قانوني را انجام دهند که تمام دنيا در مقابل جمهوري اسلامي ايران انگشت حيرت به دهان بگيرند.

انتهاي پيام/۵۴۰ ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱ اسفند ۱۳۹۸

ساعت:

۱۶:۰۴:۴۴

20 Feb 2020