۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۴
کد مطلب : ۳۱۷۹۴
خطيب نماز جمعه بروجن:

ملت ايران نيازي به تاسيس دفتر اتحاديه اروپا ندارند/تفکر ليبراليسم در آينده نزديک به موزه تاريخ خواهد پيوست

خطيب نماز جمعه بروجن با بيان اين که صداي شکستن استخوان هاي نظام ليبرال دموکراسي به گوش مي رسد و در حال احتضار است، افزود: به زودي شاهد خواهيم بود که تفکر ليبراليسم هم همچون تفکر کمونيسم به موزه هاي تاريخ خواهد پيوست.
ملت ايران نيازي به تاسيس دفتر اتحاديه اروپا ندارند/تفکر ليبراليسم در آينده نزديک به موزه تاريخ خواهد پيوست
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از کلار، حجت الاسلام دکتر رضا سعادت فر در خطبه هاي اين هفته نماز جمعه بروجن ضمن سفارش نمازگزاران به تقواي الهي، تاکيد کرد: فرصت هاي ويژه اي را بايد براي حضور سرمايه گذاران و شرکت هاي دروني انقلاب اسلامي فراهم کنيم.

حجت الاسلام سعادت فر گفت: امروز به فرمايش مقام معظم رهبري از يک طرف توسط دستگاه هاي استکباري با محوريت آمريکا در خارج از مرزها و از سوي ديگر هم در داخل کشور توسط برخي افراد از نفس افتاده، پشيمان شده و دنيا طلب اين گونه تعبير مي شود که راه حل مشکلات درون نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران سازش با آمريکاي جنايتکار است.

وي با اشاره به گوشه اي از واقعيت هاي کشور آمريکا که توسط دو کانديداي اين کشور در انتخابات نشان داده شد، افزود: بخش عمده اي از مشکلات کشور آمريکا در لايه هاي مخفي است.

سعادت فر با بيان اين که آمريکا اولين کشور بدهکار دنيا به حساب مي آيد، افزود: ۲۰ تريليون دلار کشور آمريکا بدهکار است؛ بيشترين زنداني هاي دنيا در آمريکا است.

خطيب نماز جمعه بروجن با اشاره به آمار سال ۲۰۱۴ نشريه وال استريت ژورنال، افزود: اين نشريه مي گويد از هر سه آمريکايي يک نفر در دادگستري ها پرونده جنايي دارند.

حجت الاسلام سعادت فر آمريکا را اولين کشور آلوده کننده محيط زيست دانست و گفت: آمريکا جنگ طلب ترين کشور در صد سال اخير ۷۰ جنگ را به راه انداخته است.

خطيب نماز بروجن افزود: کشوري که مدعي پيشرفت اقتصادي است روزانه ۴۵ ميليون نفر از مردم آن کوپن براي نان دريافت مي کنند.

وي بيان با بيان اين که آمريکا کشوري است که مردم آن کمترين اطلاعات سياسي دارند، افزود: در سال ۲۰۱۴ در يک نظر سنجي از مردم اين کشور پرسيدند چند قوه در کشور دارند که درصد زيادي از آنها نتوانستند جواب دهند و تنها ۳۶ درصد از مردم آمريکا توانستند به اين سوال پاسخ دهند.

حجت الاسلام سعادت فر افزود: بيش از نيمي از مردم اين کشور در انتخابات شرکت نمي کنند و بقيه آنها هم با شرمندگي براي انتخاب بد و بدتر در انتخابات حضور پيدا مي کنند.

وي افزود: انتخابات اخير آمريکا براي همه انديشمندان اين پيام را داشت که صداي شکستن استخوان هاي نظام ليبرال دموکراسي به گوش مي رسد و اين تفکر در حال احتضار است به زودي شاهد خواهيم بود که تفکر ليبراليسم هم همچون تفکر کمونيسم به موزه هاي تاريخ خواهد پيوست.

خطيب نماز جمعه بروجن با تاکيد بر اين که ملت ايران نيازي به تاسيس دفتر اتحاديه اروپا ندارد، گفت: دفتر نفوذ، جاسوسي و مداخلات ضد حقوق بشري است که ايران اجازه تاسيس آن را نخواهد داد.

وي افزود: سال ۹۳ کميته روابط خارجي پارلمان آمريکا پيش نويس قطعنامه اي راهبردي براي ايجاد ارتباط بين ايران و اروپا را به تصويب مي رساند که چند هفته قبل بخش هاي از آن منتشر و در آن برخي از شرايط ايجاد رابطه ايران با اروپا مطرح مي شود.

سعادت فر با بيان اين که تاسيس دفتر اتحاديه اروپا هم در راستاي اين شرايط است، گفت: اولين شرط قبول قرارداد"ftaf' و دومين شرط تضمين امنيت انرژي اروپا با نفت و گاز ايران است.

وي گفت: عدم برخورد جمهوري اسلامي ايران با افراد دو تابعيتي که همان مدل جديد کاپيتولاسيون محسوب مي شود سومين شرطي است که آنها در نظر گرفته اند.

خطيب نماز جمعه بروجن عدم حمايت ايران از محور مقاومت حزب الله، محدود کردن فعاليت هاي موشکي، کمک به حل مشکل سوريه بر اساس اراده غرب و آمريکا را از ديگر شرط هاي اتحاديه اروپا دانست و گفت: ملت ايران حاضر است جان خود را فدا کند اما دست از حمايت حزب الله بر نمي دارد.

حجت الاسلام سعادت فر بيان کرد: برگزاري انتخابات آزاد و انجام اصلاحات سياسي در داخل کشور بر اساس معيارهاي بين الملل، اجراي مکانيزم هاي حقوق بشر اروپايي و پاسخ به گزارش احمد شريف گزارش گر ويژه مجاهدين خلق، آزادي زنداني هاي سياسي و جاسوس هاي آمريکايي و انجام اصلاحات قضايي مثل عدم اعدام قاچاقچيان مواد مخدر گوشه اي از شرايطي است که اتحاديه اروپا به شرط اجراي آن مي خواهد با ايران رابطه برقرار کند.

سعادت فر اين شروط را احياي لانه جاسوسي دانست و گفت: متاسفانه برخي از مسئوليني که در ظاهر دم از وحدت، انسجام ملي و خطر دوگانگي مي زنند اما در واقع هماهنگ با شوراهاي شبه سقيفه اي است.

وي با اشاره به اينکه برخي از اختلاس گران توسط عده اي قهرمان و يا اختلاس در صندوق ذخيره فرهنگيان به عنوان وام پرداخت نشده معرفي مي شوند، گفت: مردم کشور اين اشکالات را پاي نيروهاي متعهد و انقلاب نمي نويسند.

انتهاي پيام1026ج /۵۴۰ ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۹:۰۷:۲۵

2 Jan 2020