۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۴ دی ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۵
کد مطلب : ۱۹۷۳۴
مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه بروجن:

9 دي روز بصيرت ملت ايران بود/سران فتنه مشمول رافت اسلامي شده اند

مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه ناحيه بروجن حصر خانگي براي سران فتنه را رافت اسلامي دانست و گفت:اگر سران فتنه محاکمه شوند جرمشان بسيار سنگين ترخواهد بود.
9 دي روز بصيرت ملت ايران بود/سران فتنه مشمول رافت اسلامي شده اند
به گزارش جهانبین نیوز حجت الاسلام علي دهقاني در گفتگو با خبرنگار کلار اظهار داشت: در جريان حماسه ۹ دي، مردم باعث بقاي انقلاب شدند و به همه فتنه گران فهماندند در مقابل هوشياري اين مردم نمي توانند ايستادگي کنند.

دهقانی اذعان داشت: رهبري داهيانه مقام معظم رهبري و  مردم با بصيرت در ۹ دي ماه با حضور چشمگير و ارزشمند خود در صيانت از انقلاب مشت محکمي به دهان ياوه گويان و بدانديشان زدند.

حجت الاسلام دهقاني ادامه داد: فرزندان هاشمي در جريان فتنه ۸۸ از عاملان دشمن و گردانندگان صحنه بودند که با اجاره کردن ساختماني فتنه گران را هدايت مي کردند و مي خواستند که اهداف دشمن را در کشور اجرا کنند.

مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه ناحيه بروجن حصر خانگي براي سران فتنه را رافت اسلامي دانست و گفت: اگر سران فتنه محاکمه شوند حکمشان بسيار سنگين تر خواهد بود.

وي با اشاره به اين که سران فتنه تاکنون حاضر به عذر خواهي و توبه نشده اند تاکيد کرد: سران فتنه بايد در حصر باشند تا دشمن نتواند از آنها سوء استفاده کند.

دهقاني با بيان اين که دشمن هر لحضه ممکن است با مهره هاي جديدي دست به فتنه و توطئه بزند ادامه داد: با افزایش بصيرت و بينش مردم بايد از اهداف و آرمان هاي نظام و انقلاب دفاع کنيم.

حجت الاسلام دهقاني گفت: همانگونه که حماسه ۹ دی با حضور خودجوش مردم در تاريخ انقلاب ايران ماندگار شد هر سال بايد اين روز گرامي داشته شود تا باعث بازدارندگي عوامل فتنه شود و دشمنان گمان نکنند اين روز در تاريخ ايران فراموش خواهد شد.

انتهاي پيام /۵۴۰/ک/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۹:۰۷:۱۵

2 Jan 2020