۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۰
کد مطلب : ۲۶۰۷۹
مديركل راه و شهرسازي استان:

بارش برف پائیزی محورهاي چهارمحال و بختیاری را سفيد پوش كرد

مدير كل راه و شهرسازی استان چهارمحال و بختیاری دربازديدشب گذشته خود از عملكرد اكيپ هاي راهداري محور هاي استان گفت: بارش برف محورهاي استان را فرا گرفت و درارتفاعات باعث كندي تردد شد.
بارش برف پائیزی محورهاي چهارمحال و بختیاری را سفيد پوش كرد
به گزارش جهانبین نیوز، قاسم قاسمی با اعلام مطلب فوق اظهاركرد : درپي بارش‌هاي اخير كه از شامگاه شب گذشته شروع شده و تا صبح روز سه شنبه ادامه داشت اكثر محورها بویژه بخش های غربی و شمال غرب استان را فرا گرفت و با توجه به آمادگي اكيپ‌هاي راهداري مستقر در راهدارخانه‌ها همزمان با شروع بارش كه در ارتفاعات وگردنه ها از جمله گردنه چری، شاه منصوري به صورت برف وكولاك بوده، عوامل راهداري نيزاقدامات لازم را آغاز كرده تردد در تمامي محورهاي استان جريان دارد.

قاسمی ادامه داد : میزان بارش برف به ترتیب در گردنه چری و گردنه شاه منصوري در شهرستان کوهرنگ ۷۰ سانتیمتر ، گردنه بره مرده در شهرستان اردل ۶۰ سانتيمتر ، دو راهان در مسير بروجن – لردگان ۳۰ سانتيمتر و درشهرك لبت بخش بازفت ۱۰۰ سانتيمتر بوده است.

مديركل راه و شهرسازي استان تصريح كرد : تمامي مسير هاي اصلي و فرعي بطور كامل باز مي باشد و در گردنه چري و شاه منصوري بدليل كولاك ناشي از وزش باد تردد با زنجير چرخ امكان پذير مي باشد.

قاسمی از تمامي رانندگان خواست به نكات ايمني، توصيه‌هاي عوامل راهداري و پليس راه توجه و در صورت امكان از سفرهاي غير ضروري خودداري كرده و چنانچه سفرشان ضروري است از تجهيزات لازم و وسايل گرمايشي، زنجير چرخ استفاده و از سلامت خودرو اطمينان حاصل كنند.

وي هم‌چنين از هموطنان درخواست كرد قبل از سفر با مركز مديريت راههاي استان با شماره هاي ۱۴۱ و ۰۳۸۳۳۳۴۳۸۸۸ تماس حاصل نمايند و از آخرين وضعيت راههاي استان اطلاع كسب كنند.



انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۲۱:۱۶:۴۳

3 Feb 2020