۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۶
کد مطلب : ۳۴۲۶۹
دبير کارگروه اشتغال شهرستان اعلام کرد

9 کارگاه غيرفعال در کوهرنگ وجود دارد/نرخ بيکاري شهرستان بالاست

دبير کارگروه اشتغال شهرستان کوهرنگ گفت: تعداد 9 کارگاه غيرفعال در کوهرنگ داريم که در حال تزريق تسهيلات به آنها هستيم.
9 کارگاه غيرفعال در کوهرنگ وجود دارد/نرخ بيکاري شهرستان بالاست
به گزارش جهانبین نیوز، دبير کارگروه اشتغال شهرستان کوهرنگ در گفت و گو با خبرنگار کوهرنگ خبر گفت: 9 کارگاه راکد و نيمه‌فعال در سطح شهرستان وجود دارد.

 فرج الله چراغپور با بيان اينکه هم‌اکنون تعداد کارگاه‌هاي راکد و نيمه فعال 9 کارگاه است بيان داشت: در حال تزريق تسهيلات به اين کارگاه‌ها هستيم.

چراغپور به ميزان بيکاري در سطح شهرستان هم اشاره کرد و افزود: ميزان بيکاري در کوهرنگ حدود 20 درصد است.

دبير کارگروه اشتغال شهرستان کوهرنگ در ادامه تصريح کرد: هم‌اکنون استخدام 19 نفر به صورت مستقيم و 50 نفر به صورت غيرمستقيم در شرکت آب معدني زاگرس بختياري غلام آباد در راستاي تحقق شعار سال، که از سوي مقام معظم رهبري به نام "اقتصاد مقاومتي توليد و اشتغال" نامگذاري شده است، اقدامات بسيار خوبي توسط دستگاه‌هاي مختلف در راستاي ايجاد اشتغال در دولت صورت گرفته بود که بعضي از پروژه ها افتتاح و برخي در شرف افتتاح هستند.

چراغپور خاطرنشان کرد: در حال حاضر نرخ بيکاري استان ما و به تبع آن نرخ بيکاري شهرستان ما متاسفانه نسبت به استان هاي ديگر بالاست که يک تلاش فرابخشي و فراجناحي نياز است که بتوان اين نرخ را بهبود و از ظرفيت بخش خصوصي و تعاوني نيز در ايجاد اشتغال جديد استفاده کرد.

رئيس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعي شهرستان کوهرنگ افزود: البته دولت تدبير و اميد برنامه هاي خوبي در راستاي کاهش نرخ بيکاري انجام داده است که به لطف خداوند در اين دولت تبديل شهرستان از اشتغال کشاورزي و سنتي به اشتغال صنعتي نقطه عطف و کار بسيار بزرگي بوده که با تمام قوت ادامه پيدا خواهد شد.

وي گفت: در اين دولت شهرک صنعتي توليد و بسته بندي آبمعدني ديمه به فضل خداوند با سرعت هرچه بيشتر در حال تکميل و راه‌اندازي واحدهاي آن هستيم.

چراغپور بيان داشت: ازجمله برنامه هاي خوبي که در دست اجرا داريم طرح رفع موانع توليد و اعطاي تسهيلات به بنگاه هاي نيمه فعال از طرف بانک صنعت معدن و بانک توسعه تعاون بوده است.

دبير کارگروه اشتغال شهرستان کوهرنگ تاکيد کرد: طرح توسعه اقتصادي روستاها ازجمله برنامه هاي موفق دولت تدبير و اميد بوده است که کمک شاياني به افزايش اشتغال و رشد اقتصدي روستاها نموده است که انشالله در سال جاري نيز با قدرت هرچه بيشتر ادامه پيدا خواهد کرد.

چراغپور گفت: طرح تکاپو از ديگر طرح هاي در دست اجراي وزارت کار ميباشد که در صدد ايجاد  اشتغال پايدار و افزايش کمي و کيفي توليد در بنگاه هاي اقتصادي مي باشد.

انتهاي پيام1026ج /610ک
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۹:۰۵:۵۱

2 Jan 2020