۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۴
کد مطلب : ۲۲۳۸۹
امام جمعه شهر سامان /

سرچشمه علم ، عقلانیت و خرد است

امام جمعه شهر سامان گفت: سرچشمه علم ، عقلانیت و خرد است که موجب می شود در جامعه آگاهی ایجاد شود.
سرچشمه علم ، عقلانیت و خرد است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  سامان ما، حجت الاسلام و المسلمین محسن ملک پور در دیدار با معلمین نمونه شهرستان سامان با بیان اینکه بحث علم ارزش والایی دارد و بسیار مهم و ارزشمند است، اظهار داشت: دین حق است که جامعه را زنده نگه می دارد و به افراد زندگی می بخشد و زندگی حقیقی است که اسنان عالم باشد.

وی با بیان اینکه جامعه و ملتی زنده می شود که علم حقیقی به آنها داده شود ، بیان کرد: علم ارزش والایی دارد چرا که اگاهی در جامعه ایجاد کرده و موجب زندگی است و سرچشمه علم ، عقلانیت و خرد است .
کشور های غربی  و امریکا با حمله به کشور ها و نابوی ان در جاهلیت مدرن به سر می برند.

ملک پور با اشاره بر اینکه اگر انسان از عقل و خرد خود تبیعت نکند در جاهلیت فرو می رود ، عنوان کرد: جاهلیت مدرن در حال حاضر در کشورهای است که به مردم کشور های اسلام از جمله یمن، سوریه و ... حمله می کنند.

وی با بیان اینکه تفکر کشورهای غربی و غیراسلامی جاهلیت مدرن است که به دنبال نابودی هستند، بیان داشت: کشورهای غربی در سوادی منابع و منافع خود نیستد بلکه بر فکر این هستند که بر افراد سلطه گری داشته باشند و انسان ها را تصرف کنند.

ملک پور با بیان اینکه کشور های غربی و استکبار سیتز سرمایه گذاری را بر روی افراد انجام می دهند،عنوان کرد : امریکا بیش از ۱۶۷ شبکه فارسی را در ماهواره ها ایجاد می کند تا بتواند بر مغز افراد در یران نفوذ کند و مردم را به سمت و سوی خود هدایت کند و مردم باید بسیار هوشیار و بیدار در این زمینه باشند.

وی با بیان اینکه با توجه به سیاست های کشورهای امریکا و غرب بر نفوذ بر مردم ، وظیفه معلمان بسیار سنگین است که هدایت نسل سوم و چهار جامعه را بر عهده دارند ، بیان داشت: همه ما نسبت به جامعه و شهرستان وظیفه داریم.

ملک پور اشاره بر اینکه این شهرستان یک شهرستان توریستی و گردشگری است ، خاطر نشان کرد: این پتانسیل هم فرصتی براسی رشد و تکامل شهرستان است اگر به خوبی استفاده شود و اگر موجب شود که یک سری فرهنگ های و ناهنجاری وارد شهرستان شود موجب عدم پیشرفت در سطح شهرستان خواهد شد ، پس باید فرهنگ ها حفظ شود.



انتهای پیام1020ج /601س
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۲۱ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۰:۱۱:۱۴

11 Jan 2020