۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۵
کد مطلب : ۲۲۴۷۹
به همت بنیاد خیریه نيکوکاري صالح

کلنگ دبستان خونکارآباد ميهه زده شد

اداره کل نوسازي استان چهارمحال و بختياري با همکاري بنياد نيکوکاري صالح ساخت مدرسه جديد خونکار آباد ميهه از توابع شهرستان کوهرنگ را در دستور کار قرار داد.
کلنگ دبستان خونکارآباد ميهه زده شد
به گزارش جهانبین به نقل از کوهرنگ خبر، دانش آموزان، فرهنگيان و اهالي محترم روستاي خونکار آباد ميهه ميزبان مهندس علي ياري مدير کل نوسازي و تجهيز مدارس استان، قائم مقام و جمعي از خيرين که به نمايندگي از بنياد نيکوکاري صالح که به استان چهارمحال و بختياري سفر کرده بودند، افشين اميريان معاون پرورشي و فرهنگي، هنري اداره کل اموزش و پرورش استان و امام جمعه شهرستان، فرماندار و بخشدار مرکزي شهرستان، کورش اکبري مدير آموزش و پرورش شهرستان کوهرنگ، فرمانده ناحيه سپاه شهرستان کوهرنگ، و برخي از روساي ادارات شهرستان بودند. 
 
دانش آموزان دبستان خونکار آباد که از خبرکلنگ زني و آغاز برنامه عملياتي ساخت آموزشگاه جديد روستا  به وجد آمده بودند با اجراي برنامه هاي زيبا و متنوع، شيريني اين حرکت خير خواهانه را براي حاضرين  دو چندان کردند.
 
در اين برنامه کورش اکبري مدير آموزش و پرورش شهرستان کوهرنگ سابقه مدرسه قديم روستا را براي ميهمانان تشريح کرد و از همت و عنايت مجموعه خيرين بنياد نيکوکاري صالح بخاطر حضور پر خير و برکتشان در استان و شهرستان محروم کوهرنگ قدر داني نمود و در خصوص کمک مديريت آموزش و  پرورش در همراهي با خيرين و اداره کل نوسازي و تجهيز مدارس اعلام آمادگي نمود.
 
در اين جلسه برخي از مسئولين و مهندس جمشيدي از خيرين گروه نيکوکاري صالح در خصوص اين پروژه براي حاضرين صحبتهايي را بيان نمودند.

در پايان بصورت نمادين کلنگ آغاز بکار اجراي پروژه ساخت دبستان روستاي خونکار آباد ميهه به زمين زده شد.
 
انتهاي خبر/۱۰۲۴ج/۶۱۰ک
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

سه شنبه ۲۴ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۳۶:۰۲

14 Jan 2020