۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۸ تير ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۸
کد مطلب : ۲۳۴۶۹
یاداشت

چرا شرکت در راهپيمايي روز قدس؟

روز قدس روزي است که بايد به رژيم قاصب اسرائيل و آمريکا فهماند اسلام ناب بايد در همه ممالک دنيا گسترش يابد و ريشه کفر، ظلم، و تروريسم جهاني بايد برکنده شود.
چرا شرکت در راهپيمايي روز قدس؟
 
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از بام ايران خبر؛ روز قدس  يکي از ابتکارات حضرت امام خميني (ره) است و طبق فرموده ايشان اين روز، روز اسلام است و اين يعني اينکه اين روز فقط متعلق به مردم فلسطين نيست ، بلکه متعلق به همه جهان اسلام است .

روز قدس روزي است که بايد به رژيم قاصب اسرائيل و آمريکا فهماند اسلام ناب بايد در همه ممالک دنيا گسترش يابد و ريشه کفر، ظلم، و تروريسم جهاني  بايد برکنده شود.

روز قدس روزي است که بايد شعار "وحدت امت  واحده اسلامي" به گوش جهانيان رسانيده شود.

 با توجه به اينکه روز قدس روز فرياد مسلمانان عليه ظلم و ظالم و حمايت از مظلوم است روز قدس امسال به دليل تحولات جهاني ، بيداري اسلامي در جهان و فعاليت گروه هاي تروريستي همچون داعش، از اهميت ويژه اي برخوردار است .

راهپيمايي امسال روز قدس علاوه بر حمايت از مردم مظلوم فلسطين، حمايت از مردم مسلمان يمن، عراق و ساير مسلمانان جهان و محکوميت ظلم ،تروريسم و ظالمان جهان  که نماد آن رژيم جعلي اسرائيل و آمريکا است مي باشد.

روز قدس امسال به آمريکا و متحدانش در مذاکره هسته مي گويد ما در اين موضوع با شما ، چه به توافق برسيم و چه نرسيم، اصول اسلامي و خطوط قرمز که مورد نظر رهبر معظم انقلابمان است را زير پا نمي گذاريم.

لذا همه وظيفه داريم با حضور با شکوه در راهپيمايي روز قدس با شعارهاي "مرگ بر آمريکا" ، "مرگ بر اسرائيل" ،يکي از شعائر اسلامي ،يعني " برائت از مشرکان" را زنده و برجسته تر کنيم.
 

 انتهاي پيام1020ج /510ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۶:۳۴:۴۶

30 Dec 2019