۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۲
کد مطلب : ۳۰۴۸۹
راوي و يادگار دفاع مقدس:

رزمندگان هم روحيه نجومي داشتند/ فيش هاي حقوق نجومي ناعادلانه است

راوي و يادگار دفاع مقدس گفت: بي توجهي به توصيه هاي مقام معظم رهبري درباره فيش هاي ناعادلانه موجب بي اعتمادي و دلسردي مردم از مسئولين و دولت مي‌شود.
رزمندگان هم روحيه نجومي داشتند/ فيش هاي حقوق نجومي ناعادلانه است
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از مشکات برين؛ رزمنده و راوي دفاع مقدس در گفت‌وگو با خبرنگار بسيج، با اشاره به روحيه نجومي رزمندگان در دوران هشت سال جنگ تحميلي،  اظهار کرد: عموم مردم در آن زمان پشتيبان امام خميني(ره) بودند، که اعتقاد محکم به خدا موجب بالا رفتن روحيه ايثاري اين افراد شد و اين روحيه موجب پيروزي ما در مقابل دشمنان گرديد.

ذبيح الله لطفي زاده، به حقوق رزمندگان در آن دوران اشاره کرد و بيان داشت: در آن دوران هيچکس براي دريافت حقوق وارد عرصه نمي‌شد؛ بلکه با روحيه ايثارگري در جبهه‌ها حضور پيدا مي‌کردند.

لطفي‌زاده با بيان اينکه اشرافي گرايي به دليل جو ايثار و شهادت در بين رزمندگان و مردم وجود نداشت، گفت: در آن زمان کمتر کسي به دنبال زر اندوزي بود و همه براي دفاع از ميهن و ناموس و ارزش هاي ناب اسلامي،  از جان و مال خود مي‌گذشتند.

رزمنده دوران دفاع مقدس افزود: با توجه به اينکه تا حدي رفاه مردم در اين زمان بهتر شده است؛ اما اشرافي گرايي و زر اندوزي نيز در بين برخي مسئولين و مردم افزايش پيدا کرده، که نيازمند آن است مسئولين مربوطه با اين موارد برخورد لازم را انجام دهند.

وي به توصيه‌هاي مکرر مقام معظم رهبري(مدظله العالي) در خصوص فيش هاي حقوق نجومي و ناعادلانه اخير، اشاره کرد و بيان داشت: تاکنون مسئولين به اين توصيه‌ها توجهي نداشته‌اند که  اين بي توجهي موجب بي اعتمادي و دلسردي مردم از مسئولين و دولت مي‌شود.

انتهاي پيام1026ج /1020ج
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۲۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۲:۱۹:۰۶

19 Jan 2020