۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۷
کد مطلب : ۱۹۴۱۹
استاندار چهارمحال و بختياري در دانشگاه شهرکرد:

به اصلاح طلب بودن خود افتخار مي کنم / پيشرفت هاي استان در دولت يازدهم چشمگير بوده است

قاسم سلیمانی: چهارمحال و بختياري در يک سال گذشته پيشرفت هاي چشمگيري داشته است و به سمت رونق اقتصادي پيش مي رود.
به اصلاح طلب بودن خود افتخار مي کنم / پيشرفت هاي استان در دولت يازدهم چشمگير بوده است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از اساتيد برتر، قاسم سليماني دشتکي به مناسبت ۱۶ آذر روز دانشجو در جمع دانشجويان دانشگاه شهرکرد، دانشجويان و دانشگاهيان را با استفاده از توان علمي خود به توسعه و پيشرفت استان تشويق کرد و افزود: در مصوبات دولت يازدهم در سفر به استان چهارمحال و بختياري فرصت خوبي براي دانشگاهيان و دانشجويان، براي همکاري و شرکت در امور زير بنايي شده است.

وي عملکرد دولت را در مذاکرات هسته اي مثبت ارزيابي کرد و گفت:در دولت قبل پيگيري حقوق هسته اي بسيار کند بود و اين دولت از خط و مشي اعتدال استفاده نکرد.


سليماني به ديدگاه اصلاح طلبي خود افتخار نمود و تصريح کرد: اجراي قانون هدفمندي يارانه ها و پرداخت يارانه به مردم باعث بالا رفتن تورم در کشور شد و طرحي ناموفق از خود به جاي گذاشت.


وي به خدمات دولت يازدهم در در امر جاده سازي در استان اشاره کرد و خاطرنشان کرد: چهارمحال و بختيارري در يک سال گذشته پيشرفت هاي چشمگيري داشته است و به سمت رونق اقتصادي پيش مي رود.


گفتني است در پايان مراسم از برگزيدگان عرصه هاي فرهنگي، هنري و ورزشي تقدير به عمل آمد.


اضافه مي شود: در اول مراسم نمايندگان تشکل هاي دانشجويي نطق ها و درخواست هاي خود را ارائه دادند و استاندار در ۵ دقيقه آخر سخنراني خود به چند تا از آنها جواب داد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۳:۰۲:۲۸

8 Jan 2020