۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۱۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۸
کد مطلب : ۲۳۹۱۹
امام جمعه شهر اردل:

جهاد دانشگاهي در عرصه علمي نياز مداوم جمهوري اسلامي است

امام جمعه شهر اردل گفت:جهاد دانشگاهي در عرصه علمي نياز مداوم جمهوري اسلامي ايران است و براي اينکه اين عرصه به درجه ممتاز برسد مسئولين بايد از هيچ تلاشي دريغ نکنند.
جهاد دانشگاهي در عرصه علمي نياز مداوم جمهوري اسلامي است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از هفت چشمه، حجت الاسلام موسي سلمانپور امام جمعه شهر اردل ظهر امروز در خطبه هاي نماز جمعه اين هفته شهر اردل ضمن دعوت خود و نمازگزاران به رعايت تقواي الهي اظهار داشت: مسلمانان بايد توجه داشته باشند تنها راه رستگاري آنان رعايت تقواي الهي است.

سلمانپور به اهميت رعايت تقواي الهي در زندگي روزمره مسلمانان اشاره و خاطرنشان کرد: بنا به فرموده حضرت علي(ع) درباره اين که تقواي الهي چگونه عملي مي‌شود مي‌فرمايند: «تقوا اين است که انسان از هر آنچه او را به گناه مي‌کشاند، پرهيز کند».

وي ضمن تبريک و گراميداشت ۱۶ مرداد سالروز تاسيس جهاد دانشگاهي، به تاسيس اين نهاد در سال ۵۹ و با فرمان حضرت امام خميني (ره) اشاره کرد و گفت: نقش جهاد دانشگاهي در شکل گيري انقلاب علمي و فرهنگي در عرصه دانشگاه هاي کشور بسيار مهم و تاثيرگذار بوده است.

خطيب نماز جمعه شهر اردل با بيان اينکه جهاد دانشگاهي در عرصه علمي نياز مداوم جمهوري اسلامي است اظهار داشت: جهاد دانشگاهي با فعاليت هاي مناسب خود زمينه مناسبي را براي ترويج و نهادينه سازي ارزش هاي اسلامي و انقلابي در دانشگاه ها فراهم کرد که اين فعاليت ارزنده قابل تقدير است.

سلمانپور ضمن گراميداشت ۱۷ مرداد روز خبرنگار و ياد و خاطره شهداي رسانه  بصيرت افزايي، پيگيري دغدغه هاي فرهنگي مقام معظم رهبري را از وظايف خبرنگاران دانست و اظهارکرد: بايد با بيان حقايق، افکار عمومي را به سمت تعالي هدايت کنيم.

وي تصريح کرد: وظايف مختلفي براي فعالان عرصه رسانه و خبر مي توان احصا کرد که تلاش براي نفي هرگونه سلطه استکباري، بصيرت افزايي، تنوير افکار عمومي و ترويج سبک زندگي اسلامي از مهمترين آنهاست. رسانه در نظام اسلامي امانتدار است و صداقت در بيان مطالب را وظيفه اصلي خود در کار اطلاع‌رساني مي‌داند.

امام جمعه شهر اردل در بخش ديگر خطبه هاي نماز جمعه اين هفته شهر اردل به ۲۱ مردادماه سالروز حمايت
از صنايع اشاره کرد و اظهار داشت:يکي از اموراتي که مي تواند باعث پيشرفت اقتصاد کشور شود شکل گيري کارگاهاي توليدي مي باشد که مسئولين موظفند براي راه اندازي اين کارگاه ها تلاش مضاعفي کنند.

حجت الاسلام موسي سلمانپور به متوقف بودن فعاليت شهرک صنعتي شهرستان اردل اشاره کرد و افزود:از زمان کلنگ زني شهرک صنعتي شهرستان اردل ۶ماه گذشته اما تا کنون هيچ اقدامي براي راه اندازي آن صورت نگرفته که از مسئولين مربوطه خواستاريم براي راه اندازي کار گاه هاي توليدي که امروز نياز شهرستان و کشور است کمر همت را ببندند.


انتهاي پيام1020ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۵:۳۲:۲۶

1 Jan 2020