۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۰
کد مطلب : ۳۲۹۱۹
مسئول نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري دانشگاه شهرکرد:

ازدواج هاي دانشجويي بسيار موفق بودند

زوج هاي دانشجو دانشگاه شهرکرد جهت برگزاري بيستمين دوره ازدواج دانشجويي به مشهد مقدس اعزام شدند.
ازدواج هاي دانشجويي بسيار موفق بودند
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از منطقه آزاد، تعداد ۶۵ زوج دانشجوي دانشگاه شهرکرد از ميان ۱۴۰ زوج دانشجو ثبت نام شده در سامانه بيستمين ازدواج دانشجويي به مشهد مقدس اعزام شدند.

اين برنامه به همت نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه شهرکرد برگزار شد.

هدف اينگونه برنامه ها، ترويج ازدواج آسان است.

در بدرقه زوچ هاي جوان، حجت الاسلام و المسلمين دکتر سعيد صفي مسئول نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري، جمعي از هيأت رييسه، اساتيد، کارمندان و دانشجويان دانشگاه شهرکرد حضور داشتند.


حجت الاسلام والمسلمين دکتر سعيد صفي طي سخناني گفت: ازدواج دانشجويي که به تعبير مقام معظم رهبري ازدواج آسان است، باعث مي شود زوج ها بدون سختي و با الفت با هم ازدواج و زندگي کنند و تجملات را کنار مي گذارند و اين ازدواج ها بسيار موفق بوده اند و بر اساس تحقيقات انجام شده تنها حدود ۲ درصد از ازدواج هاي دانشجويي ناموفق بوده که اين بيانگر موفق بودن اين ازدواج ها است.


مسئول دفتر نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه شهرکرد در بخش ديگري از سخنانش گفت: ما از مسئولين استان در ستاد ساماندهي امور جوانان در استانداري انتظار داريم، تا تدابيري جهت کمک به دانشگاهها در امر ازدواج جوانان انديشيده شود که اين مسئله براي جوانان و جامعه مي تواند بسيار مفيد باشد و انتظار ديگر ما از خيرين در حوزه ازدواج دانشجويي است که به ساخت خوابگاه هاي متاهلي دانشجويي اهتمام بورزند و براي خود يک صدقه جاريه اي باقي بگذارند تا دانشجويان متاهل در اين خوابگاه ها هم به درس خود بپردازند وهم به زندگي مشترک خود برسند.


لازم به ذکر است اين سفر به مدت ۴ روز و با برنامه هاي متنوع فرهنگي از قبيل اهداء هديه، برگزاري مسابقات ويژه زوجين و ... برگزار مي شود.


انتهاي پيام/1022ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۷:۴۰:۵۴

30 Dec 2019