۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۳
کد مطلب : ۱۴۹۱۹
با صدور بیانیه‌ای مطرح شد

دعوت از مردم استان برای حضور پرشور در برنامه‌های گرامیداشت 15 خرداد

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری براي دعوت از مردم ولايتمدار استان براي حضور حماسي در ويژه‌مراسم بيست و پنجمين سال ارتحال امام خميني(ره) و بزرگداشت قيام ۱۵ خرداد بیانیه صادر کرد.
دعوت از مردم استان برای حضور پرشور در برنامه‌های گرامیداشت 15 خرداد
به گزارش جهانبین نیوز در این بیانیه آمده است: در پنجاه و يكمین سالگرد قیام الهی ۱۵خرداد، بار دیگر برپایی مراسم پرشکوه بزرگداشت نام و یاد منادی توحید، عدالت و آزادگی، بیدارگر بزرگ اسلامی، معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) روایتگر حدیث عشق و دلدادگی، و حکایت‌گر شور و شعور نسلی است که برکات گام نهادن در صراط الهی آن امام عظیم‌الشان را در میدان عمل با موفقیت، سربلندی و کسب پیشرفت های خیره‌کننده آزموده است.

این بیانیه می‎افزاید: تاثیر امواج انقلاب رهایی بخش و الهی امام، اکنون از مرزهای ایران بزرگ اسلامی فراتر رفته و در منطقه و کل جهان اسلام، موجی از بیداری را پدید آورده است. امام بزرگوار ما در چشم مردم جهان، مظهر آزادگی و مبارزه با استبداد ، استعمار و نماد همیشه جاوید دینداری آمیخته با مبارزه با ظلم و بیداد است.

در ادامه بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری تصریح شده است: در چنین شرایطی است که مراسم بزرگداشت حضرت امام خمینی(ره) در سال جاری از جهات مختلف حائز اهمیت است، چنان که حضور پرشور مردم نیز نشان دهنده عمق وفاداری ملت شریف و بزرگوار ایران به آرمان های امام خمینی است، عطر و بوی ملکوتی نام چهارمين کوکب آسمان امامت و ولایت، زين‌العابدين، حضرت امام سجاد(علیه السلام) و برکات شهرالله پرفضیلت شعبان بر معنویت مراسم امسال افزوده است.

این بیانیه می افزاید: شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي از اقشار مختلف مردم شريف و ولايتمدار استان دعوت مي‌نمايد با حضور پرشور و انقلابي در همايش‌هايي كه در راستاي تبيين سيره‌ي عملي آن یگانه دوران در ۴۰ نقطه و بصورت ويژه در ۹ مركز شهرستان، با موضوعات متنوع برگزار مي‌گردد، شركت نموده و ضمن گراميداشت ياد و خاطره‌ي امام راحل عظيم‌الشأن(ره) و شهداي يوم‌الله ۱۵ خرداد با آرمان‌هاي آن يگانه‌ي دوران ميثاقي دوباره بسته و با ولي امر مسلمين امام خامنه‌اي(مدظله‌العالي) تجديد بيعت نمايند.

در پایان این بیانیه آمده است: اين برنامه در مركز استان، شهركرد، با عنوان «امام خميني(ره)، الگوي مديريت جهادي» روز ۱۴ خرداد ساعت ۱۱ صبح در مصلاي بزرگ امام خميني(ره) با سخنراني حجت الاسلام والمسلمين پورمحمدي، وزير محترم دادگستري برگزار مي‌گردد.

انتهای پیام/خ ز/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۶:۵۷:۲۹

27 Dec 2019