:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?>:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?> حضور داوطلبانه دانشجويان در گروه‌هاي جهادي/تاثير اقدامات گروه‌هاي جهادي بر آباداني روستاها محسوس است | جهان بین
۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۹
کد مطلب : ۳۵۵۲۹
مسئول ناحيه بسيج دانشجويي چهارمحال و بختياري:

حضور داوطلبانه دانشجويان در گروه‌هاي جهادي/تاثير اقدامات گروه‌هاي جهادي بر آباداني روستاها محسوس است

مسئول ناحيه بسيج دانشجويي چهارمحال و بختياري گفت: دانشجويان بسيجي همواره همپاي همه اقشار خدمت‌رسان مردم بودند و در همه اردوهايي که در اين مدت برگزار شده بصورت داوطلبانه حضور داشته‌اند.
حضور داوطلبانه دانشجويان در گروه‌هاي جهادي/تاثير اقدامات گروه‌هاي جهادي بر آباداني روستاها محسوس است
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از منطقه آزاد؛ منوچهر ذوالفقاري مسئول ناحيه بسيج دانشجويي چهارمحال و بختياري در سرکشي از گروه‌هاي جهادي بسيج دانشجويي اظهار کرد: دانشجويان بسيجي همواره همپاي همه اقشار خدمت‌رسان مردم بودند و در همه اردوهايي که در اين مدت برگزار شده بصورت داوطلبانه حضور داشته‌اند.

وي کمک‌رساني و محروميت‌ زدايي به مناطق محروم و دورافتاده را از اهداف اصلي اردوهاي جهادي عنوان و بيان داشت: ارائه خدمات درقالب برنامه‌هاي فرهنگي، عمراني، اقتصاد مقاومتي و بهداشت به مردم مناطق محروم بوده است.

مسئول ناحيه بسيج دانشجويي چهارمحال و بختياري ساخت خانه محروم و خانه عالم، تعمير و تکميل حسينيه و مدرسه، لايروبي چشمه، نقاشي و ديوارنويسي مدارس و تکميل مسجد را از اقدامات ديگر دانشجويان در اين اردوها دانست و تاکيد کرد: گستردگي اقدامات گروه‌هاي جهادي تاثير بسياري در روند آباداني روستاها داشته است.

ذولفقاري در انتها گفت: اين اقدامات در هر روستا بصورت جداگانه صورت گرفته و خوشبختانه با رضايت اهالي اين مناطق همراه بوده است.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۸:۴۸:۲۱

28 Dec 2019