۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۱ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۳
کد مطلب : ۲۸۱۴۹
مسئول بسیج هنرمندان چهارمحال و بختیاری:

تبیین هنر انقلاب اسلامی یک وظیفه همگانی است

مسئول بسیج هنرمندان چهارمحال و بختیاری گفت: تبیین هنر انقلاب اسلامی یک وظیفه همگانی بوده ومسئولین باید اهداف انقلاب اسلامی را برای مردم تبیین کنند.
تبیین هنر انقلاب اسلامی یک وظیفه همگانی است
به گزارش جهانبین نیوز؛مجتبی بیگی مسئول بسیج هنرمندان چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با  بام ایران خبر، اظهار کرد: پس از انقلاب هنرمندان و نویسندگان به جای پرداختن به افسانه‌ها به واقعیت‌ها پرداختند.

وی با اشاره به اینکه 3 هزار و 100 هنرمند عضو بسیج فعال است تصریح کرد: این هنرمندان در قالب 6 کانون بسیج هنرمندان در سطح این استان فعالیت‌های خوبی در حد ظرفیت خودشان دارند.

بیگی ادامه داد: حضور هنرمندان بسیجی استان و كسب رتبه‌های برتر در جشنواره تئاتر خیابانی، جشنواره آواها و نواها، جشنواره داستان‌نویسی و شعر آیینی از مهمترین فعالیت‌های این سازمان در سال گذشته بوده است.

مسئول بسیج هنرمندان چهارمحال و بختیاری گفت: این سازمان در سال جدید نیز برگزاری برنامه‌های متعددی از جمله جشنواره تئاتر، جشنواره سرودها، آواها و نواهای بسیج و جشنواره داستان‌نویسی را در دستور كار خود دارد.

بیگی با گرامیداشت یاد شهید آوینی، بر بهره‌گیری از ظرفیت‌ها و الگوهای موجود در نظام اسلامی تاكید كرد و گفت: هفته هنر انقلاب اسلامی فرصت خوبی برای معرفی الگوهای ارزشی به هنرمندان است.

وی همچنین مهمترین شرح وظایف بسیج هنرمندان را بحث آموزشی و کارگاه‌های آموزشی عنوان کرد.

انتهای پیام1026ج /۵۳۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۹:۰۴:۱۰

2 Jan 2020