۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۷
کد مطلب : ۲۶۱۶۹
استاندار چهارمحال و بختیاری:

کاندیداها یکدیگر را تخریب نکنند/ مسائل قومی-محلی در انتخابات چهارمحال و بختیاری دخیل هستند

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: کاندیدایی که شروع به تخریب رقیب کند تنها بی‌مایگی خود را اثبات کرده چون این یعنی چیزی برای گفتن ندارد و از همین‌رو به تخریب دیگران می‌پردازد.
کاندیداها یکدیگر را تخریب نکنند/ مسائل قومی-محلی در انتخابات چهارمحال و بختیاری دخیل هستند
به گزارش جهانبین نیوز، قاسم سلیمانی دشتکی استاندار چهارمحال و بختیاری در شورای اداری چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: خوشبختانه برجام توانست مراحل نهایی را یکی پس از دیگری طی کرد و به عنوان موفقیت بزرگی برای نظام مطرح شده است.

وی تصریح کرد: مسئولین باید برای برگزاری انتخاباتی پرشور و سالم تلاش کنند و این به عنوان اصلی‌ترین وظیفه مطرح شده است پس اینکه نام چه کسی از صندوق بیرون می‌آید نباید چندان تفاوتی داشته باشد.

استاندار چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: تنها حوزه سیاسی استانداری و استاندار است که می‌تواند با کاندیداها نشست داشته باشند و باید در این نشست‌ها برای توجیه آن‌ها بهره بگیرند.

سلیمانی ادامه داد: بقیه مدیران ادارات حق دیدار با کاندیداها را در ساعت اداری ندارند اما می‌توانند در ساعات غیراداری به دنبال انتخاب خود باشند.

این مسئول  با بیان اینکه نمایندگان کنونی حق نظارت بر کار ادارت را تا زمانی‌که نماینده مجلس هستند دارند تصریح کرد: هیئت‌های بازرسی، نظارت و اجرایی که بطور مستقیم با انتخابات سروکار دارند نباید با کاندیداها همراه باشند و در مکان‌های تبلیغاتی‌ بری آن‌ها حضور داشته باشند.

سلیمانی با تاکید بر اینکه چهارمحال و بختیاری استانی کوچک است گفت: کوچک بودن استان باعث شده  مسائل قومی، محلی و... در انتخابات مردم دخیل هستند.

استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه این استان همیشه قربانی تخریب افراد شده است افزود: از همین‌رو این استان در وزارت‌خانه‌ها و مراکز سرنوشت‌ساز نیرو ندارد و در سطح ملی با مشکلات زیادی مواجه است.

وی اضافه کرد: مدیران و دستگاه‌های اداری طبق قانون موظفند امکانات لازم برای انتخابات را  را در اختیار هیئت‌های اجرایی، بازرسی و نظارت قرار دهند.

این مسئول خاطرنشان کرد: کاندیدایی که شروع به تخریب رقیب کند تنها بی‌مایگی خود را اثبات کرده چون این یعنی چیزی برای گفتن ندارد و از همین‌رو به تخریب دیگران می‌پردازد.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۳:۰۳:۰۲

29 Dec 2019