۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۸
کد مطلب : ۳۸۱۳۹
شهردار هفشجان:

امروز در پاسداشت ارزشهاي انقلاب با تمام توان بايد گام برداشت

شهردار هفشجان گفت: امروز در پاسداشت ارزشهاي انقلاب با تمام توان گام برميداريم و راه امام راحل را ادامه مي دهيم.
امروز در پاسداشت ارزشهاي انقلاب با تمام توان بايد گام برداشت
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  بام ايران خبر؛ حامد فروزنده شهردار و رئيس ستاد دهه فجر هفشجان در در جلسه ستاد دهه فجر ضمن تبريک و تهنيت فرا رسيدن ايام دهه فجر اظهار کرد: دهه فجر سرآغاز طلوع اسلام ، خاستگاه ارزشهاي اسلامي، تولد دوباره اسلام اصيل و سي و نهمين پيروزي انقلاب اسلامي است.

وي تصريح کرد: دهه فجر درهاي پيروزي را يک به يک به روي اين ملت گشود و “استقلال و “آزادي” و “جمهوري اسلامي” را به ارمغان آورد و باعث شد مردم شيريني پيروزي انقلاب را حس کنند علي الخصوص در دولت تدبير و اميد که خدمتگزاران با تمام توان در راه خدمت به مردم کوشيدند و دستاوردهاي بزرگي در حوزه هاي مختلف به ارمغان آوردند که همگي آنها بر عظمت و عزت ايران اسلامي در جهان افزود.

فروزنده ادامه داد: نعمت انقلاب اسلامي و حکومت جمهوري اسلامي بزرگترين نعمتي است که خداوند به ما ارزاني داشته از اين رو امروزه همگان بايستي پاسدار خون شهدا، جانبازان و آزادگان باشيم و در پاسداشت ارزش‌هاي انقلاب با تمام توان گام برداريم و راه امام راحل را ادامه دهيم و در سايه رهنمودهاي مقام معظم رهبري کشتي انقلاب را در اين گرداب حوادث دنيا به سر منزل مقصود يعني پيوند با حکومت صاحبش برسانيم.

وي يادآور شد: انقلاب اسلامي در سال ۱۳۵۷ مخصوص تهران و شهرهاي بزرگ کشور نبود و شهرهايي همچون هفشجان چهارمحال و بختياري نيز در اين نهضت سهيم بودند.

شهردار هفشجان در پايان خاطرنشان کرد: همچنين ياد و خاطره شهيد ابراهيم درويشي هفشجاني از شهداي انقلاب در اهواز و نيز شهداي دفاع مقدس و صنعت شهر هفشجان که بي شک از افتخارات ديار راست قامتان جهان بين است را گرامي مي داريم.

انتهاي پيام1026ج /۵۳۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۸:۴۶:۰۳

28 Dec 2019