۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۴ تير ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۸
کد مطلب : ۱۶۱۷۹

اختصاص مبلغ 12 میلیارد ریال اعتبار به حمل و نقل عمومی در شهرستان فارسان

فرماندار فارسان در نشست شوراي ترافيك و حمل و نقل از اختصاص مبلغ ۱۲ ميليارد ريال از اعتبارات ماده ۱۸۰ در رديف وسرفصل حمل و نقل عمومي به اين شهرستان خبر داد
اختصاص مبلغ 12 میلیارد ریال اعتبار به حمل و نقل عمومی در شهرستان فارسان
به گزارش جهانبین به نقل از پایگاه خبری تحلیلی پیرغار، فیروز احمدی افزود : جداسازی چارخطه مصطفي آباد به پردنجان و فارسان به باباحيدر و استقرار ناوگان حمل و نقل عمومي درخيابان توحيد و شهرك فرهنگيان فارسان را از مصوبات اين نشست دانست.

وی ادامه داد : هرگونه افزايش خط ويژه بين شهري و روستايي در فارسان تنها با مجوز شوراي ترافيك انجام مي شود.

احمدی در ادامه از ایجاد ۱۵مورد گردش به راست با اعتبار ۵۰۰ میلیون ریال خبرداد و گفت با این اقدام در جهت ترافیک در خیابانهای پر تردد کمک زیادی دارد

وی گفت: یکی از مهمترین مسائلی که در رفع مشکلات شهروندان و ایجاد آسایش و آرامش آنان نقش به سزایی دارد ، رفع مشکلات ترافیک شهری است که این مهم می تواند در ارتقای سطح سلامت جامعه نیز سهم عمده ای ایفا کند.

وی افزود: بسیاری از مشکلات و معضلات بخش ترافیک می تواند با انجام تغییراتی ساده در معابر و خیابان ها برطرف شود که این مهم باید با همکاری پلیس راهور انجام و صورت پذیرد.

احمدی گفت: فرهنگ سازی مناسب در زمینه رعایت قوانین و مقررات و توجه به اصول ترافیکی می تواند از بروز بسیاری از مشکلات جلوگیری کرده و سطح سلامت تردد را در شهرستان ارتقاء دهد.

انتهای خبر/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۶:۵۳:۲۹

27 Dec 2019