۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۵
کد مطلب : ۲۰۶۷۹
نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد، بن و سامان در مجلس:

مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی تحقق شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی است

سید سعید زمانیان مهمترین دستاورد پیروزی انقلاب اسلامی را تحقق شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی دانست.
مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی تحقق شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی است
سید سعید زمانیان نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد، بن و سامان در مجلس در گفتگو با خبرنگار جهانبین نیوز مهمترین دستاورد پیروزی انقلاب اسلامی را تحقق شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی دانست.

زمانیان گفت: تا قبل از انقلاب ایران کاملاً تحت سلطه غرب و امریکا بود و ما کوچکترین استقلال سیاسی، اجتماعی و حتی فرهنگی نداشتیم.

وی اظهار کرد: در بحث آزادی کوچکترین آزادی بیانی وجود نداشت و با توجه به فضای رعب و وحشت و خفقان حاکم بر کشور و تشکیلات مخوفی نظیر ساواک دیگر جرأت هیچ گونه حرف و انتقادی وجود نداشت.

زمانیان پیروزی انقلاب را حاکم شدن نظامی مبتنی بر حاکمیت الهی و دینی دانست و گفت: انقلاب ما نشأت گرفته از ائمه معصومین و تحولی عظیم در دنیا بود.

وی بیان کرد: آقایی در دنیا و زیر بار حرف زور ابرقدرتها نرفتن ایران را در منطقه و در جنبش بیداری اسلامی به یک الگوی پویا و توانمند تبدیل کرده است.

نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد، بن و سامان در مجلس، امام خمینی(ره) را احیا گر اسلام ناب و مدافع مظلومان جهان دانست و گفت: امام(ره) خورشید پر نوری است که به عنوان شخصی مبارز و الگویی ارزشمند انقلابی در بین مسلمانان و حتی غیر مسلمانان شناخته شده است.

وی دلیل اصلی دشمنی دشمنان با انقلاب را خوی استکباری آنان دانست و تاکید کرد: مسلم است که خوی زورگویی، چپاول گری و منفعت پرستی آنان انقلاب مردمی ایران را بر نمی تابد.

زمانیان با اشاره به نقش مردم در پیروزی انقلاب تصریح کرد: مردم به خاطر حفظ آزادی و استقلال و اعتقادات در طول انقلاب همیشه در صحنه حاضر بودند و در بسیاری از موارد از خواص هم جلوتر بودند.

وی افزود: این انقلاب با خون هزاران شهید آبیاری شده و پشتوانه ائمه معصومین علیهم السلام را دارد و مردم به دلیل حمایت از حقانیت خود و حقوق انسانی و قانونی خود لحظه ای از دفاع دست بر نمی دارند.

زمانیان تاکید کرد: علی رغم همه مشکلات و تحریم ها و کاستی ها مردم حفظ نظام را در اولویت می دانند و نمی گذارند دشمن به تمامیت ارضی کشور خدشه ای وارد کند و با وجود گذشت 36 سال از پیروزی انقلاب همچنان پشتیبان نظام و انقلاب هستند.

انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۶:۵۲:۵۵

27 Dec 2019