۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۶
کد مطلب : ۲۲۶۵۹
نامه‌ بسیج دانشجویی دانشگاه علامه به نمایندگان مجلس:

مذاکرات هسته‌ای به مراحل حساس رسیده/ دانشجویان از نمایندگان مجلس انتظار موضع گیری دارند

نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی! بدیهی است که دانشجویان بسیجی و انقلابی و ملت انقلابی در این برهه حساس تاریخی، شما نمایندگان خود را در مجلس شورای اسلامی پاسخ گو به ارزش ها و آرمانهای انقلاب اسلامی می‌دانند پس انتظار پاسخگویی و موضعگیری صریح وانقلابی در قبال مسائل طرح شده می رود.
مذاکرات هسته‌ای به مراحل حساس رسیده/ دانشجویان از نمایندگان مجلس انتظار موضع گیری دارند
به گزارش جهانبین نیوز، بسیج دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی خطاب به مجلس شورای اسلامی خواستار رسیدگی به وضعیت مذاکرات هسته‌ای شدند که به شرح زیر است:


بسم الله الرحمن الرحیم

يَا أَيُّهَا النَّبِيُّ حَرِّضِ الْمُؤْمِنِينَ عَلَى الْقِتَالِ إِن يَكُن مِّنكُمْ عِشْرُونَ صَابِرُونَ يَغْلِبُواْ مِئَتَيْنِ وَإِن يَكُن مِّنكُم مِّئَةٌ يَغْلِبُواْ أَلْفًا مِّنَ الَّذِينَ كَفَرُواْ بِأَنَّهُمْ قَوْمٌ لاَّ يَفْقَهُونَ

نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی

سلام علیکم

اصل شورا و مشورت از صدر اسلام هموراه یکی از دستورات اسلام به جامعه مسلمین بوده است و امروز نیز این دستورات و فرمان الهی به برکت نظام مقدس اسلامی در قالب مجلس شورای اسلامی متجلی گردیده است.مجلس نیز همواره مورد حمایت معمار کبیر انقلاب امام روح الله و رهبری معظم انقلاب امام خامنه ای قرار داشته و دارد از اهمیت بالای مجلس در نظام اسلامی همین بس که بنیان گذار انقلاب اسلامی آن را در راس امور دانستد.

وکلا محترم مجلس

جمهوری اسلامی ایران به سبب مباحث هسته ای در حال حاضر شرایط پیچیده ای را سپری میکند . اکنون مذاکرات هسته ای با شش کشور به مرحله حساس و سرنوشت ساز رسیده است،حساسیت و سرنوشت ساز از آن جهت که اخبار واظهارنظرها در خصوص مذاکرات از توطئه بسیار خطرناک حکایت میکند اخباری که از طرف غربی و اینک درکمال تاسف از طرف ایرانی به گوش می رسد،روایتی بسیار حساس و خطرناک از بحثی به نام بازرسی از مراکز نظامی را تداعی میکند

نمایندگان محترم

اینک مجلس شورای اسلامی فرصت آن را دارد تا با نظارت دقیق بر مفاد توافق نامه احتمالی و پروتکل ننگین الحاقی نقش بی بدیل و تاریخی خود را ، برای آیندگان ایفا کند،مهر بطلان مجلس شورا اسلامی بر پروتکل ننگین الحاقی می تواند رویاهای شیرین وخام طرف غربی را به کابوسی دشوار برای آنان تبدیل سازد.

نمایندگان محترم خانه ملت

خود نیک می دانید که حاصل مجاهدت های علمی فرزندان این ملت در سنگر های علم و فناوری ،ارزشی بی مثال دارد لذا باعنایت به آرا ومواضع صریح امام خامنه (مد ظله العالی) ای در ترسیم خطوط قرمز مزاکرات هسته ای از نمایندگان معظم ملت در مجلس شورای اسلامی درخواست داریم با در نظر گرفتن منافع ملت و ارشادات فرزندان این ملت از ضایع شدن حقوق ایران اسلامی ممانعت به عمل آورند.

نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی

بدیهی است که دانشجویان بسیجی و انقلابی و ملت انقلابی در این برهه حساس تاریخی، شما نمایندگان خود را در مجلس شورا اسلامی پاسخ گو به ارزش ها و آرمانهای انقلاباسلامی می‌دانند پس انتظار پاسخگویی و موضعگیری صریح وانقلابی در قبال مسائل طرح شده میرود.


انتهای خبر/۱۰۲۴ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۷:۰۱:۰۱

13 Jan 2020