۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۹ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۰
کد مطلب : ۲۳۶۴۹
نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری خبر داد:

برگزاری بیست و دومین دوره طرح تقویت مبانی اعتقادی و شبهه زدایی دینی

نماینده ولی فقیه در استان گفت: بیست و دومین دوره طرح تقویت مبانی اعتقادی و شبهه زدایی دینی با عنوان جوان و سبک زندگی اسلامی از دوم تا ۲۷ مرداد در شهرکرد برگزار می شود.
برگزاری بیست و دومین دوره طرح تقویت مبانی اعتقادی و شبهه زدایی دینی
به گزارش جهانبین نیوز نماینده ولی فقیه در استان، حجت الاسلام و المسلمین محمد علی نکونام در جلسه هماهنگی برگزاری طرح تقویت مبانی اعتقادی در استان، از برگزاری بیست و دومین دوره‌ی طرح تقویت مبانی اعتقادی و شبهه زدایی دینی با عنوان جوان و سبک زندگی اسلامی و با حضور اساتید و اندیشمندان دینی در استان خبر داد.

نماینده ولی فقیه در استان مبارزه با تهاجم فرهنگی دشمن را هدف اصلی این برنامه دانست و تصریح کرد: امروز جامعه ما بیش از هر زمان دیگر برای مصون ماندن از فتنه‌ها و فریب‌های فکری و فرهنگی زمانه و رهایی یافتن از غبارهای غفلت روزگار و تنفس کردن در هوای پاک و فضای دلنشین فرهنگ اسلامی نیاز به آموزه‌های دینی و اعتقادی در پرتو انوار آیات قرآن کریم و روایات معصومین (ع) دارد.

حجت الاسلام نکونام با تاکید بر اینکه طرح تقویت مبانی اعتقادی نیز ضرورت‌های فرهنگی امروز جامعه را از منظر اسلام مورد کنکاش قرار خواهد داد خاطرنشان کرد: این دوره از دوم تا ۲۷ مرداد با موضوع جوان و سبک زندگی اسلامی با هدف گفتمان سازی و رویکرد ارائه مطالب از سوی سخنران پیرامون مسئله جوان و در ادامه پاسخگویی به سوالات جوانان و فرهنگیان برگزار خواهد شد.

امام جمعه شهرکرد افزود: این دوره از طرح در قالب دو برنامه ویژه فرهنگیان و جوانان برگزار خواهد شد البته حضور عموم مردم به ویژه والدین در هر دو برنامه به ویژه جوانان نه تنها بلامانع است بلکه بسیار مهم و ضروری نیز است.

رییس شورای فرهنگ عمومی استان خاطرنشان کرد: با برنامه‌ريزی و هماهنگی‌های صورت گرفته برنامه ویژه جوانان و عموم شب‌ها از نماز مغرب و عشا در مصلای امام خمينی(ره) شهركرد و برنامه ویژه فرهنگیان هر روز از ساعت ۹و۳۰ دقیقه در سالن بلاغ سازمان تبلیغات برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام نکونام بر لزوم بهره مندی هرچه بيشتر مردم استان از اين طرح معنوی تاكيد و آيت الله سيد احمد خاتمی ، آیت الله کریمی جهرمی ، آیت الله نعیم آبادی و حُجَج الاسلام حسين دهنوی، علی ربانی، دكتر ناصر رفيعی، سيد ابراهيم رئيسی، راشد يزدی محمد جواد حاج علی اكبری، حسن عرفان، دکتر عابدی، هادی عباسی و دکتر خسرو پناه را از سخنرانان این طرح موثر در راستای اعتلای فرهنگ دینی استان برشمرد.


انتهای پیام/1020ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۶:۵۲:۲۶

27 Dec 2019