۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۶
کد مطلب : ۳۵۶۱۹
استاد حوزه و دانشگاه:

شناخت دين و تبيين آن در جامعه، مردم را از آسيب ها مصون نگه مي دارد

استاد حوزه و دانشگاه در جشنواره توليد کتاب رضوي در شهرکرد با اشاره به روايات دين اسلام در خصوص اهميت شاخت دين و ترويج آن در جامعه، گفت: اگر چنين امر مهمي در جامعه محقق شود بسياري از مشکلات و آسيب ها از ميان برداشته مي شود.
شناخت دين و تبيين آن در جامعه، مردم را از آسيب ها مصون نگه مي دارد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  بام ايران خبر؛ ابوالفضل هادي منش، استاد حوزه و دانشگاه در جشنواره توليد کتاب رضوي در شهرکرد اظهار کرد: امروز ميزان هاي اصلي جشنواره کودکان و نوجوانان هستند و بي شک هرچقدر در حوزه آموزش و تبيين فرهنگ رضوي براي اين قشر مهم جامعه کار کنيم ثمرات بيشتري بدست خواهيم آورد.

وي، شاد کردن دل کودکان را از مهمترين آموزه هاي سبک زندگي ائمه اطهار ( ع) عنوان کرد و گفت: در حديثي از پيامبر اکرم (ص) تاکيد شده که شاد کردن دل کودکان به منزله آزاد کردن برده و اسير است.

هادي منش همچنين به حديثي از امام رضا (ع) اشاره کرد و گفت: اين امام بزرگوار فرمودند که درود خدا بر افرادي که دين اسلام را احيا کنند از همين رو بايد تا مي توان در حوزه دين کار و مجاهدت کرد.

اين استاد حوزه و دانشگاه خاطرنشان کرد: در احاديث دين اسلام بارها تاکيد شده که هرکس از مردم که زيبايي هاي دين اسلام را بشناسد به دين اسلام ايمان مي آورد در همين خصوص بايد تا مي توان در اشاعه و گسترش فرهنگ و سبک زندگي ديني تلاش کرد.

وی با اشاره به روايات دين اسلام در خصوص اهميت شاخت دين و ترويج آن در جامعه، گفت: اگر چنين امر مهمي در جامعه محقق شود بسياري از مشکلات و آسيب ها از ميان برداشته مي شود.

خاطرنشان مي شود اختتاميه دومين جشنواره ملي توليد کتاب رضوي ويژه کودک و نوجوان با معرفي برگزيدگان و حضور فرهنگ دوستان در تالار غدير شهرکرد برگزار شد.

انتهاي پيام1026ج /۵۳۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۹:۰۳:۵۲

2 Jan 2020