۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۱ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۸
کد مطلب : ۱۳۶۵۹

82برنامه عملیاتی در دبیرستان صدرای بروجن اجرا شد

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بروجن گفت:دبیرستان علوم و معارف اسلامی صدرای بروجن جهت ارتقاءدرصد قبولی دانش آموزان 82 برنامه عملیاتی از ابتدای سال تحصیلی تاکنون اجرا کرده است.
82برنامه عملیاتی در دبیرستان صدرای بروجن اجرا شد
به گزارش جهانبین،حجت الاسلام مجید الهیان صبح امروز در گفتگو با خبرنگار کلار افزود:در این مدارس،افراد زبده برای خدمت به دین پرورش می یابند تا با آشنایی با مبانی علمی روز قادر به مقابله با هجمه های دشمن باشند.

الهیان،تلاش در جهت افزایش میانگین نمرات قبولی دانش آموزان پایه اول در ۱۰ هفته،برگزاری کلاس های تقویتی از ابتدای سال برای کلیه پایه های تحصیلی در۲۳ هفته،تشویق دانش آموزان در مراسم صبحگاهی ومناسبت های مختلف،برگزاری جلسات با دبیران و استفاده از تجربیات آنها و ارسال نمرات مستمر سه دوره را از اهداف این برنامه ها عنوان کرد.

حجت الاسلام الهیان ادامه داد:هر چند تعداد دانش آموزان این دبیرستان محدود است،اما از آن روی که تعریف و تبیین یک مسیر مشخص برای تربیت یک انسان بسیار دشوار است و مقدمات و تمهیدات خاص خود را می طلبد،هرماه یک هفته از مشاوران مطرح شهرستان جهت حضور در دبیرستان دعوت می شود.

لازم به ذکر است در این دبیرستان ۲۷دانش آموز پایه اول،۱۱ دانش آموز در پایه دوم،۱۷ دانش آموز در پایه سوم و ۲۶ دانش آموز در مقطع پیش دانشگاهی در حال تحصیل هستند.

انتهای پیام/ح
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۰:۲۹:۴۷

1 Feb 2020