:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?>:23'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['cache_html'] = '1'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?> اولین آیین نامه شورای ورزش شهرستانی در چهارمحال و بختیاری تدوین شد | جهان بین
۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱ دی ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۲
کد مطلب : ۱۹۶۹۹
مدیر ورزش و جوانان شهرستان شهرکرد:

اولین آیین نامه شورای ورزش شهرستانی در چهارمحال و بختیاری تدوین شد

مدیر ورزش و جوانان شهرستان شهرکرد از تدوین اولین آیین نامه شورای ورزش شهرستانی در چهارمحال و بختیاری خبر داد.
اولین آیین نامه شورای ورزش شهرستانی در چهارمحال و بختیاری تدوین شد
به گزارش جهانبین نیوز، اردشیر جان نثار از تدوین اولین آیین نامه و شیوه نامه اجرایی شورای ورزش شهرستانی با همکاری دستگاه های اجرایی شهرستان شهرکرد خبر داد.

 جان نثار گفت: بر اساس این دستور العمل کلیه فعالیت های ورزشی شامل مسابقات، میزبانی ها، برنامه ها و جشنواره های فرهنگی و ورزشی که دارای جایگاه استانی هستند با طرح در این شورا اجرا خواهند شد.

مدیر ورزش و جوانان شهرستان شهرکرد از عضویت کلیه دستگاه های اجرایی در این شورا خبر داد و افزود: پس از ارائه طرح در جلسات مختلف شورای فرهنگ عمومی و بیان دیدگاه های مدیران شهرستانی مقرر شد برنامه های ورزشی با مشارکت دستگاه های متولی برگزار گردد.

وی اجرای بهتر برنامه ها، کاهش هزینه های بین دستگاهی را از مهمترین هدف ای آیین نامه دانست و بیان کرد: نباید پیگیری مطالبات ورزشی را تنها مختص به اداره کل ورزش و جوانان دانست زیرا ورزش یکی از مطالبات عمومی مردم است که با تصویب این دستور العمب بسیاری از مشکلات پیش روی ما در هماهنگی با ادارات مرتبط در برگزاری برنامه های ورزشی رفع خواهد شد.

جان نثار با تشکر از فرماندار شهرکرد گفت: این آیین نامه برای اولین بار در کشور و با حمایت فرماندار و اعضای شورای فرهنگ عمومی تصویب و توسط فرماندار شهرکرد برای اجرا به مدیران شهرستانی ابلاغ شده است.

انتهای پیام /1022ج/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

دوشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۲۱:۰۶:۴۶

3 Feb 2020