۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۲۲ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۲
کد مطلب : ۲۶۷۰۹
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری:

حفاظت از مرزهای جنوب غربی کشور با تاسی از سیره شهدا است

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری گفت: حفاظت از مرزهای جنوب غربی کشور با تأسی از سیره شهدای گرانقدر و مدافعان حرم همچون سردار شهید عزت‌الله سلیمانی است.
حفاظت از مرزهای جنوب غربی کشور با تاسی از سیره شهدا است
به گزارش جهانبین نیوز حجت‌الاسلام کریم سرافراز، مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری در دیدار با تیپ قمر بنی‌هاشم در مرزهای جنوب کشور اظهار کرد: کارنامه درخشان رزمندگان چهارمحال و بختیاری در صحنه‌های هشت سال دفاع مقدس و بعد از آن در منطقه شمال غرب مشهود است

وی با بیان اینکه اکنون نیز تیپ قمربنی‌هاشم در حفاظت از مرزهای جنوب غربی، با تأسی از سیره شهدای گرانقدر و مدافعان حرم همچون سردار شهید عزت‌الله سلیمانی است اضافه کرد: باید بدانیم این رزمندگان بلندمرتبه به یاری شهدا، موفق خواهند شد.

لازم به ذکر است در این سفر سردار رضا محمدسلیمانی فرمانده سپاه حضرت قمربنی‌هاشم (ع) و حجت‌الاسلام کریم سرافراز، مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه شهررد را همراهی کردند.

حضور در شلمچه، اروند کنار و یادمان شهدای والفجر هشت و بازدید از مقرهای رزمندگان تیپ ۴۴ قمربنی‌هاشم (ع) در مناطق مرزی جنوب کشور از برنامه‌های سفر دو روزه نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال‌ و بختیاری و امام جمعه شهرکرد در استان خوزستان بود.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۴:۰۰:۳۲

27 Dec 2019