۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۰
کد مطلب : ۱۹۷۸۹

استکبار جهاني سردمدار فتنه ۸۸/سران فتنه دلسوز نظام نخواهند بود

مسئول نماينده ولي فقيه سپاه شهرستان بن گفت: استکبار جهاني سردمدار فتنه ۸۸ بوده و سران فتنه نه تنها دلسوز نظام نخواهند بود بلکه وابستگي خود را به دشمنان حفظ کرده و از آن ها پشتيباني مي کنند.
استکبار جهاني سردمدار فتنه ۸۸/سران فتنه دلسوز نظام نخواهند بود
به گزارش جهانبین نیوز ،حجت الاسلام مصطفي عباسي نماينده ولي فقيه در سپاه شهرستان بن در گفت و گو با زنگ خبر گفت: فتنه۸۸ زنگ خطر و هشداري بزرگ براي ملت ايران بود که بصيرت خود را افزايش داده و حق عليه باطل را شناسايي کنند.

وي تصريح کرد: مرور اتفاقات در زمان امام حسن مجتبي عليه السلام و تحميل اجباري صلح با طاغوت زمان خود معاويه ريشه در نبود تحليل سياسي درست در آن زمان بود.


عباسي خاطر نشان کرد: فتنه ۸۸ نيز دشمنان باتوجه به شرايطي که برخي ساده لوحان براي دشمنان ايجاد کرد، تمام تلاش خود را در ايجاد شکاف ميان مردم استفاده کرد.


وي گفت: اگر آگاهي مردم بصير در فتنه۸۸ نبود قطعا ضرباتي سخت متحمل نظام جمهوري اسلامي مي شدو براندازي نظام که هدف اصلي دشمنان است محقق مي گشت.


نماينده ولي فقيه در سپاه شهرستان بن ياد آور شد: ساده لوحي برخي از مردم متاسفانه ضرباتي را نيز به پيکره نظام متحمل شد که بعضي از اين ضربات نيز ضرباتي سخت بود اما فتنه ۸۸برگرفته از دسيسه هاي دشمنان اسلام بود که با سو استفاده گري از برخي ساده لوحان قصد ضربه زدن به نظام جمهوري اسلامي را داشتند.

عباسي گفت: در فتنه ۸۸ دشمن از حربه دين استفاده کرد و تعدادي از افراد دين نما را به خيابان ها کشاند تا بتواند به پيکره نظام آسيب برساند و برخي نيز با همکاري هاي نابخردانه به آن ها کمک کردند.


وي خاطر نشان کرد: اين ها مدعيان دين هستند که صرفا به فکر رسيدن به مقاصد و اميال خود بوده و به محض رسيدن به قدرت ضربه مهلک خود را به اسلام وارد مي کند.


عباسي گفت: تاسوعا و عاشوراي حسيني سال۸۸ مقاصد اين ها را به همه ثابت کرد و به عالميان نشان داد اين ها مخالف اسلام بوده و قصد براندازي اين نظام را دارند.


نماينده ولي فقيه سپاه بن گفت: مردم در فتنه ۸۸ متوجه شدند مکه بايد بصيرت خود را افزايش دهند تا فريب توطئه هاي دشمن را نخورند و تا در اين فتنه ها و دسيسه هاي دشمن پشتوانه نظام باشند.

وي تصريح کرد: دشمنان در همه برهه ها و با استفاده از همه فرصت ها قصد آسيب رساند به نظام را دارد حتي در برهه هايي از زمان که يک فرصت براي نظام جمهوري اسلامي است نمي گذراد اين فرصت ها ديده شود و آن ها را به تهديد تبديل مي کند.

عباسي گفت: هدايت هاي بصيرانه مقام عظماي ولايت و بصيرت بالاي مردم همه باعث شد قبل از به ثمر نشستن اهداف دشمن آن ها را سرکوب کنند و ثابت کنند هميشه و در تمامي مراحل پشتوانه محکمي براي نظام خواند بود.


نماينده ولي فقيه در سپاه شهرستان بن خاطر نشان کرد: سران فتنه افراي هستند که هيچ گونه دلسوزي نسبت به نظام نداشته بلکه سربازان دشمن بوده و بر طبق قرآن کريم اين ها منافقان داخلي اند و به فکر پيشبرد مقاصد شوم دشمنان هستند.


وي در پايان تاکيد کرد: برخي از مسئولان ما نيز بايد هوشيارانه عمل کنند و بدانند اگر فکر مي کنند اين ها براي نظام کارخواهند کرد و دلسوز خواهند بود تفکري غلط و بيهوده بوده چراکه نه تنها توبه نکرده و ازمردم عذرخواهي نکردندبلکه وابستگي خود را به دشمنان حفظ کرده و از آن ها پشتيباني مي کنند.

انتهاي پيام1020ج /۵۲۰ز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۶:۴۱:۱۰

27 Dec 2019