۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۳ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۰:۳۴
کد مطلب : ۲۱۰۶۵
رئیس سازمان بسیج مهندسین عمران کشور:

القای ناامیدی و ناتوانی در فضای کشور از اساس نادرست است

ایلخان گفت: وظیفه مهم جامعه مهندسی کشور، سرلوحه قرار دادن سیاستهای اقتصاد مقاومتی و تلاش در راستای اجرای صحیح این دستورالعمل برای پیشرفت صحیح و باثبات کشور است.
القای ناامیدی و ناتوانی در فضای کشور از اساس نادرست است
به گزارش خبرنگار جهانبین نیوز، به منظور ارج نهادن به تلاش های جامعه مهندسی، همایش روز مهندسی و بسیج مهندسین و اختتامیه جشنواره علمی و پژوهشی بسیج با حضور دکتر امامی مدیرکل سازمان صنعت، معدن و تجارت استان چهارمحال وبختیاری، نورالله غلامیان؛ شهردار شهرکرد، سرهنگ سعیدی؛ معاون اجرایی سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) و جمعی دیگر از مسئولین ارشد استان، در محل مجموعه فرهنگی لاله شهرکرد برگزار شد.

در این همایش که جمع کثیری از مهندسین استان نیز حضور داشتند، مهندس ایلخان، رئیس سازمان بسیج مهندسین عمران کشور با تبریک روز مهندس بر نقش بسیار عمیق مهندسان در طول دوره ۸ ساله جنگ تحمیلی اشاره کرد و ابراز داشت: مهندسان نقش پررنگی در پیروزی ما در دفاع مقدس ایفا کردند.


وی گفت: زمانی در این کشور انجام پروژه هایی مانند سد سازی، پل سازی، سیلو سازی و مانند آن، یک آرزوی دست نیافتنی بود اما با پیروزی انقلاب و پس از آن شروع جنگ تحمیلی و فرصت دادن به مهندسین کشور، پروژه های بسیار بزرگی در کشور به انجام رسید. بطوریکه اکنون اموراتی
مانند سدسازی و پل سازی که از جمله پروژه های مهم مهندسی در جهان است، به امورات جاری و ساری کشور تبدیل شده است و امروز مهندسان ما در بسیاری از کشورهای جهان مشغول انجام امور مهندسی و ساخت و سازهای عظیم هستند.

ایلخان بر نقش مهندسین در شرایط پیچیده و مهم امروز که دشمنان قصد ایجاد اخلال در امور نظام را دارند، تاکید کرد و اظهار داشت: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری و تاکید ویژه ایشان روی بحث اقتصاد مقاومتی، وظیفه مهم جامعه مهندسی کشور، سرلوحه قرار دادن سیاستهای اقتصاد مقاومتی و تلاش در راستای اجرای صحیح این دستورالعمل برای پیشرفت صحیح و باثبات کشور است.

مهندس ایلخان با انتقاد از القای ناامیدی و ناتوانی در فضای کشور که توسط عده ای در جامعه پراکنده میشود، این طرز تفکر را از اساس نادرست برشمرد و افزود: مهندسان و تحصیلکردگان ما اثبات کرده اند که در جهان کاری نیست که مهندس ایرانی قادر به انجام آن به بهترین و اعلاترین صورت ممکن نباشد و باید به سرمایه فکری جامعه ایران که تحصیلکردگان آن هستند اهمیت و ارزش داده شود.

رئیس سازمان بسیج مهندسین عمران کشور گفت: جمله "ما می توانیم" که بارها توسط رهبر معظم انقلاب گفته شده است عین حقیقت است و ما می توانیم از پس هر مسئله و پروژه ای با سربلندی برآئیم و این تفکر است که راه گشای تمام مشکلات اقتصادی کشور خواهد شد.

انتهای خبر/۱۰۲۴ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۳:۰۴:۲۰

1 Jan 2020