۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۴
کد مطلب : ۳۰۰۶۵

کمبود سرمايه‌گذاري و واحدهاي صنعتي، عامل اصلي بيکاري در لردگان است

ارائه آمارهاي خلاف واقع و بر خلاف عقلانيت معيشتي مردم، نه‌تنها گره مشکل بيکاري جوانان را حل نخواهد کرد بلکه از يک سو باعث بي‌اعتمادي و سرخوردگي مردم و افراد درگير با اين دردسر خواهد شد و از سوي ديگر باعث غفلت احتمالي مسئولين ذي‌ربط از چاره‌انديشي براي مواجهه با اين سونامي مخرب خواهد شد.
کمبود سرمايه‌گذاري و واحدهاي صنعتي، عامل اصلي بيکاري در لردگان است
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از خبرنگار سلام لردگان؛ ايجاد اشتغال، اساس توسعه اقتصادي است و از آنجا که مشکل اصلي مردم شهرستان لردگان شغل است تا زماني که معيشت مردم تأمين نباشد، اميدي به توسعه اقتصادي در اين منطقه نيست.
ارائه آمارهاي خلاف واقع و برخلاف عقلانيت معيشتي مردم، نه‌تنها گره مشکل بيکاري جوانان را حل نخواهد کرد بلکه از يک سو باعث بي اعتمادي و سرخوردگي مردم و افراد درگير با اين دردسر خواهد شد و از سوي ديگر باعث غفلت احتمالي مسئولين ذي‌ربط از چاره‌انديشي براي مواجهه با اين سونامي مخرب خواهد شد.

شهرستان لردگان با دارا بودن نيروي کار خوب و داشتن فرصت‌هاي سرمايه‌‌گذاري زياد به‌ويژه در بخش کشاورزي مي‌تواند نقش بسزايي در ايجاد اشتغال در استان چهارمحال بختياري و کشور ايفا کند.

عدم توجه به سرمايه‌گذاري و اشتغال‌زايي در شهرستان لردگان و کمبود واحدهاي صنعتي، نبود کارخانه‌هاي بزرگ و فراهم نشدن زمينه اشتغال کافي و بروز پديده خشکسالي، بر آمار جوانان بيکار در شهرستان لردگان افزوده است.

مسئولين مي‌توانند با شناسايي ظرفيت‌هاي سرمايه‌گذاري در اين شهرستان کمی آمار بيکاري را در اين شهرستان کاهش دهند و اميد را دوباره به جوانان بازگردانند.
يکي از فرهنگيان شهرستان لردگان در گفت‌وگو با خبرنگار سلام لردگان گفت: ايجاد مراکز اشتغال‌زايي در شهرستان لردگان يک اولويت مهم اجتماعي و اقتصادي براي مردم به شمار مي‌آيد و درصورتي که دولت برنامه‌ريزي کارآمدي در اين راستا صورت دهد بسياري از مشکلات بيکاري جوانانمان برطرف خواهد شد.

يکي از کشاورزان گفت: سوءمديريت در وزارتخانه‌ها سبب شده تا کشاورزي چهارمحال و بختياري و اين شهرستان به دليل نبود زيرساخت‌هاي آبرساني، محصولاتشان خشک و کشاوزي را تعطيل کنند.

  انتهای پیام1026ج/630 ل
مرجع : سایت خبری سلام لردگان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۱۵:۰۱:۳۳

30 Jan 2020