۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۰
کد مطلب : ۳۲۰۴۵
در چهارمحال و بختیاری:

ستاد استاني برگزاري ششمين جشنواره بين المللي فيلم سبز تشکيل شد

ستاد استاني برگزاري ششمين جشنواره فيلم سبز ايران از امروز فعاليت خود را در چهارمحال و بختياري شروع کرد.
ستاد استاني برگزاري ششمين جشنواره بين المللي فيلم سبز  تشکيل شد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  بام ايران خبر؛ شهرام احمدي مدير کل محيط زيست چهار محال و بختياري در اولين جلسه اين ستاد با تاکيد بر نقش رسانه در تعالي و فرهنگ جامعه گفت: جشنواره بين المللي فيلم سبز يکي از برنامه هاي موثري است که در حوزه فرهنگي از سوي سازمان حفاظت محيط زيست دنبال مي شود.

وي از برگزاري پنجمين دوره اين جشنواره در استان درسال جاري به عنوان تجربه اي ارزشمند ياد کرد و همکاري دستگاه هاي متولي فرهنگ در استان براي برگزاري اين جشنواره را مغتنم دانست.

وي موضوع اين جشنواره را حفظ محيط زيست، مشکلات، آلاينده هاي زيست محيطي (خاک، آب و هوا) و توجه به بحران آب عنوان کرد. در اين جلسه نمايندگاني از فرهنگ و ارشاد اسلامي و حوزه هنري استان نيز حضور داشتند.

گفتني است به منظور ترويج فرهنگ حفاظت از محيط زيست با ابزار و بيان هنري و نيز شناسايي آثار ارزشمند در توجه بخشيدن به حفاظت محيط زيست و توسعه اگاهي مردم در اين حوزه جشنواره بين المللي فيلم سبز ايران با گستره بين المللي توسط سازمان حفاظت محيط زيست برگزار مي شود. اين جشنواره با هدف فرهنگ سازي و ارتقاء آگاهي مردم و مسئولين، ايجاد زمينه ارتباط هنرمندان و مردم با موضوع حفظ محيط زيست، ترويج و ارتقاء سطح کيفي محصولات فرهنگي هنري و سينمايي در حوزه محيط زيست برگزار مي شود.

اين جشنواره در بخش هاي رقابتي شامل: سينما، پويانمايي، فيلم هاي مردمي (تلفن همراه، تبلت و يا دوربين هاي غير حرفه اي)، هنرهاي تجسمي (عکس، کاريکاتور، نقاشي، گرافيک و تصوير سازي، مجسمه سازي، هنرهاي مفهومي) همچنين بخشهاي جنبي شامل: برگزاري کارگاه، همايش، سمينار و سخنراني برگزار خواهد شد.

انتهاي پيام1026ج /۵۳۰ب
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۸:۴۰:۳۸

28 Dec 2019