۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۶
کد مطلب : ۳۵۰۱۵
معاون فرماندار شهرستان فارسان گفت:

فضاي شهري فارسان براي معلولان و جانبازان مناسب‌سازي مي شود

معاون فرماندار شهرستان فارسان گفت: در جلسه‌اي که با محوريت تسهيل دسترسي جانبازان،معلولين و سالمندان از فضاي شهر برگزار شد مقرر گرديده مناطق و نقاط آسيب‌زا شناسايي و معرفي شوند.
فضاي شهري فارسان براي معلولان و جانبازان مناسب‌سازي مي شود
به گزارش جهانبین نیوز، ايرج محسني در گفتگو با خبرنگار پايگاه خبري تحليلي پيرغار افزود: با توجه به جمعيت بيش از 3500 نفري جانبازان و معلولين در شهرستان  کمک وياري  دستگاه‌ها  و همچنين همکاري معلولين ،جانبازان و سالمندان عزيز در اين راستا را مي‌طلبد تا بتوانيم هرچه زودتر برنامه مناسب‌سازي از فضاي شهر را به ثمر برسانيم.

وي اظهار داشت: ادارات شهرستان فارسان با همکاري 3000 معلول و 500 جانباز  به فرهنگ‌سازي عمومي بهتر جهت رفاه حال اين عزيزان وزندگي بهتر آن‌ها بايد کوشا باشد و براي رفع مشکلاتشان  تلاش کنند.

محسني تصريح کرد:در اين جلسه مصوباتي داشت ازجمله به سازي و مناسب‌سازي مکان‌هاي ارائه خدمات براي معلولين،سالمندان و جانبازان توسط  بانک‌ها، و ديگر اينکه شهرداري‌ها  از ارائه پايان کار به مراکز عمومي و تفريحي  که مسير مناسب‌سازي  قوانين را رعايت نکرده‌اند خودداري کنند.
 
وي مناسب‌سازي ورودي‌ها و خروجي‌هاي سازمان‌ها و ادارات را در فارسان ضروري دانست و گفت: اقدامات مثبتي در بعضي ادارات و سازمان‌ها انجام‌گرفته که ساير ادارات و سازمان‌ها و مراکز عمومي که تاکنون در اين مورد اقدام نکرده‌اند تأکيد شده است که در اسرع وقت اقدام کنند.
 
وي تصريح کرد: استفاده و مناسب‌سازي وسايط نقليه عمومي براي استفاده معلولان و جانبازان بايد موردتوجه قرارگرفته و ماشين‌هاي با امکانات لازم براي استفاده اين افراد طراحي و در نظر گرفته شود.
 
وي با تأکيد بر استفاده از توان و ظرفيت خود معلولان و جانبازان براي بهينه‌سازي و مناسب‌سازي محيط در بخش‌ها و عناوين مختلف گفت: بايد اين امر موردتوجه مسئولان قرارگرفته و از ظرفيت اين افراد براي مناسب‌سازي فضاي شهري و عمومي شهر استفاده شود.

انتهاي پيام/590پ
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۸:۳۹:۰۱

28 Dec 2019