۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۵ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۱
کد مطلب : ۲۶۲۹۵
فرمانده سپاه قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری::

فتنه 88 شورش و خیانت جمل و صفین بود

فرمانده سپاه قمربنی‌هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری گفت: نهم دی‌ماه ۸۸ حادثه کوچکی نیست بلکه حرکت عظیم، ماندگار و مردمی شبیه به حرکات بزرگ ملت ایران در روزهای اول انقلاب است.
فتنه 88 شورش و خیانت جمل و صفین بود
سردار رضا محمدسلیمانی فرمانده سپاه قمربنی‌هاشم (ع) در چهارمحال و بختیاری در مصاحبه اختصاصی با جهانبین نیوز اظهار کرد: ولایت معیار حق و باطل است.

وی با بیان اینکه پیروی از ولایت اصل و اساس پیروزی است تاکید کرد: اینکه فردی بگوید امام خمینی (ره) را قبول دارم اما در رفتار غیر از این عمل کند دروغ گفته و باور آن مشکل است.

محمدسلیمانی با اشاره به نغمه‌هایی که در جامعه مبنی بر ادعای ولایت مطرح شده است گفت: این افراد روزبه‌روز از ولایت فاصله می‌گیرند و باید مردم در این زمینه آگاهانه رفتار کنند نگذارند فتنه‌گران به اهداف خود برسند.

فرمانده سپاه قمربنی‌هاشم (ع) افزود: حماسه نه دی به تعبیر مقام معظم رهبری معجزه الهی است که چشم فتنه را کور و فتنه‌گران را رسوا کرد.

وی با بیان اینکه روزهای مهم و تاثیرگذاری در انقلاب بوده و هست که باید گرامی داشته شود و جزء روزهای مهم و سرنوشت‌ساز انقلاب اسلامی است افزود: نهم دی‌ماه ۸۸ حادثه کوچکی نیست بلکه حرکت عظیم، ماندگار و مردمی شبیه به حرکات بزرگ ملت ایران در روزهای اول انقلاب است.

فرمانده سپاه قمربنی‌هاشم (ع) در چهارمحال و بختیاری با اشاره به حماسه نهم دی‌ماه خاطرنشان کرد: باید تلاش شود در سالگرد این حماسه حرف اصلی مردم ایران یعنی هلاکت در سایه دین و تحقق وعده‌های الهی تحقق یابد.

محمدسلیمانی فتنه ۸۸ را شورش و خیانت جمل و صفین عنوان و بیان داشت: در حقیقت این را با همه واقعیت خود در طول تاریخ به ما نشان داد و مردم ما در این روز ثابت کردند از تکرار مظلومیت چندین ساله اهل‌بیت جلوگیری کردند.

وی تاکید کرد: در نهم دی اثبات شد مردم ولی‌نعمتان این انقلاب هستند و هرجایی که لازم باشد در صحنه حاضر شوند گوش به فرمان ولایت هستند و همیشه پشت ولایت ایستاده‌ و حاضرند تا آخرین قطره خون خود را فدای انقلاب و اسلام کنند.

فرمانده سپاه قمربنی‌هاشم (ع) در ادامه بیان داشت: در ۹ دی مردم دقیقا زمانی وارد صحنه شدند که شاید از نگاه دشمنان خارجی و دشمنان انقلاب وضعیت به گونه‌ای تصور شده بود که انقلاب به سمت سرنگونی پیش می‌رود.

محمد سلیمانی ریشه داشتن انقلاب در باورهای مردم را دلیلی برای دفاع و پشتیبانی از ولایت و کشور در ۹ دی عنوان و خاطرنشان کرد: مردم با تاسی از آقا امام حسین (ع) در ایام عزاداری سالار شهیدان این را به اثبات رساندند که همواره خون بر شمشیر پیروز است هرچند شمشیر آن روز تزویر، ریا، دورویی، نامردی و نامردمی بود.


انتهای پیام/۱۰۲۶ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۷:۱۶:۱۳

2 Jan 2020