۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۹
کد مطلب : ۳۲۲۲۵
در فارسان

پیگیری مسئولان در حوزه اقتصاد مقاومتی، اشتغال 239 نفر را به همراه داشته است

معاون فرماندار فارسان گفت: امسال در حوزه اقتصاد مقاومتي 64 طرح در زمينه هاي کشاورزي وصنعت در حال بررسي مي باشد و خوشبختانه با پيگيري مسئولان در شهرستان 239 نفر اشتغال زايي به همراه داشته ايم.
پیگیری مسئولان در حوزه اقتصاد مقاومتی، اشتغال 239 نفر را به همراه داشته است
به گزارش جهانبین نیوز؛ ايرج محسني در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري تحليلي پيرغار با اشاره به انتخاب شعار سال از سوي رهبر معظم انقلاب به نام سال اقتصاد مقاومتي اقدام و عمل گفت: تحقق اقتصاد مقاومتي با شعار امکان‌پذير نيست و براي عملي کردن اين شعار بايد عمل جهادي داشته و از شعار  در اين حوزه پرهيز کنيم.

وي تصريح کرد: اقتصاد مقاومتي از مهمترين مسائلي است که به عنوان رفع مشکلات اقتصادي کشور مطرح است و مقام معظم رهبري هم بر تحقق آن تاکيد فراوان داشته و دارند.

وي با اشاره به اينکه دولت نگاه ويژه‌اي به تحقق اقتصاد مقاومتي و تامين زيرساخت‌ها و بسترهاي لازم براي اين موضوع دارد، گفت: بايد مباني اقتصاد مقاومتي را به صورت عملي در جامعه محقق کنيم.

در حوزه اقتصاد مقاومتي  يک ميليارد تومان اعتبارات به ناحيه مقاومت بسيج تخصيص  داده شده  که تاکنون  صد درصد  جذب شده و خوشبختانه با پيگيري مسئولان در شهرستان 239 نفر  براي جوانان  بسيجي اشتغال زايي به همراه داشته است.

معاون فرماندار فارسان گفت: امسال در حوزه اقتصاد مقاومتي 64 طرح در زمينه هاي کشاورزي  وصنعت با اعتبار بالغ بر 25  ميليارد تومان  در دست بررسي مي باشد.

وي در ادامه اشتغال را يکي از اولويت هاي دولت در جهت اقتصاد مقاومتي عناون کرد که امروز ميتواند نقش مهمي را در جهت راندمان در کار باشد.

انتهاي پيام1026ج /590پ
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۲:۳۶:۰۷

27 Dec 2019