۰
plusresetminus
تاریخ انتشارسه شنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۰
کد مطلب : ۱۹۲۷۵
رئیس آموزش پرورش بن:

مراکز مشاوره راهی برای کنترل ناهنجاری ها/مرکز مشاوره شهرستان بن راه اندازی شد

جایگاه و اثرگذاری مشاوره باید در جامعه به خوبی تبیین تا بسیاری از ناهنجاریها قبل از وقوع، درمان شود.
مراکز مشاوره راهی برای کنترل ناهنجاری ها/مرکز مشاوره شهرستان بن راه اندازی شد
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از زنگ خبر، محسن اسماعيلي گفت : اگر بتوانيم جايگاه و اثر گذاري مشاوره را خوب و دقيق تببين کنيم مي توانيم بسياري از ناهنجاري ها و کج روي ها را اساساً و قبل از وقوع درمان کنيم.

اسماعیلی مشاوره گرفتن را امری پسندیده در اسلام مطرح کرد و افزود: مشورت جایگاه والایی در اسلام داشته و پیامبر اکرم (ص) نیز به این امر مهم اهتمام جدی داشتند.

وی تصریح کرد: مواجهه با مسائل مختلف زندگی فردی، خانوادگی، اجتماعی، تحصیلی، مذهبی، حقوقی و غیره اغلب چالش برانگیز و همراه با احساس نارضایتی، سردرگمی، اضطراب و درماندگی است.

اسماعیلی خاطر نشان کرد: همه ما به تجربه دریافته ایم که به تنهایی قادر به ساماندهی مسائل مختلف زندگی نیستیم و گاهی ممکن است به منظور حل مشکل، از راهنمایی خانواده، دوستان و اطرافیان بهره مند شویم، اما دریافت کمک تخصصی، کنترل بهتر و سریع تر مشکل را با احتمال خطای کمتر امکان پذیر می سازد.


رئیس آموزش پرورش بن گفت: مشاور با رویکردی فردی یا گروهی، زمینه را برای ایجاد تغییراتی مثبت در فرد فراهم می کند و درباره مسائل تحصیلی، عاطفی، خانوادگی، مذهبی، ارتباطی، حقوقی و ... مشاوره می دهد.

وی تصریح کرد: مشاوره به معنی پند و اندرز دادن نیست، مشاور به دنبال این است که به انسان کمک کند تا بر مسائلی که نگرانی ایجاد کرده یا نسبت به آن احساس منفی پیدا کرده ایم ، تمرکز کنیم تا به درک روشنی از آن ها برسیم.

اسماعیلی خاطر نشان کرد: مرکز مشاوره و راهنمایی خانواده شهرستان بن، با توجه به ضرورت های فوق و با هدف حمایت از مراجعین محترم ، فعالیت خود را شروع کرده است و در زمینه های خانواده ، تحصیلی ، شغلی، ازدواج ، فردی ،گروهی خدمات مشاوره ای ارائه می کند .

انتهای پیام1020ج /۵۲۰ز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۶:۰۰:۱۴

27 Dec 2019