۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۰
کد مطلب : ۱۵۲۱۵

برخی در فکر عذرخواهی از آمریکا هستند

مدیرعامل بنیاد تعاون سپاه گفت: در میان افراد انقلابی کسانی هستند که روزی از دیوار سفارت آمریکا بالا رفتند و حتی زخمی هم شدند اما اکنون اعتقاد آن‎ها بر این است که حاضرند از آمریکا عذرخواهی کنند.
برخی در فکر عذرخواهی از آمریکا هستند
به گزارش جهانبین نیوز، سید پرویز فتاح اظهار کرد: امام راحل خود را یک انقلابی می‎دانست؛ ما هم که خود را مرید و پیرو ایشان می‎دانیم آیا می‎توانیم در این برهه خود را یک انقلابی بدانیم.

وی با اشاره به تعریف امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری از یک فرد انقلابی، گفت: از دیدگاه ایشان، فرد انقلابی باید مومن باشد و تمام ویژگی‌های یک فرد مومن را داشته باشد.

فتاح تصریح کرد: فداکاری، ایثارگری و سادگی از مهمترین ویژگی‌های یک فرد انقلابی است.

اشرافی‌گری با مشخصه‌های یک فرد انقلابی در تضاد است


وزیر اسبق نیرو با بیان اینکه داشتن زندگی اشرافی‌گری با مشخصه‌های یک فرد انقلابی در تضاد است، افزود: اگر به رفتار افراد انقلابی در قبل، حین و بعد از انقلاب اسلامی نگاه کنیم می‎بینیم که هیچکدام دارای زندگی اشرافی نبوده‎اند.

فتاح، مردم‎داری را از دیگر ویژگی‎های یک فرد انقلابی برشمرد و گفت: عقلانیت، دشمن‌شناسی، استکبارستیزی، دارای اندیشه بلندمدت، صبر و مایوس نشدن از دیگر این ویژگی‎ها به شمار می‏‎رود.

وی، برخورداری از ویژگی سعه صدر را از برجسته‌ترین ویژگی‌های یک مدیر نظام جمهوری اسلامی دانست و تصریح کرد: از دید من که یک مسئول در نظام هستم این ویژگی از اهمیت بالایی برخوردار است.

فتاح با اشاره به ریزش‌های انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: در انقلاب رفوزه‎های زیادی داریم.

برخی در فکر عذرخواهی از آمریکا هستند

مدیرعامل بنیاد تعاون سپاه افزود: در میان افراد انقلابی کسانی هستند که روزی از دیوار سفارت آمریکا بالا رفتند و حتی زخمی هم شدند اما اکنون اعتقاد آن‎ها بر این است که حاضرند از آمریکا عذرخواهی کنند.

فتاح اظهار کرد: برخی مسئولان نظام که در صف‌های جلو در برنامه‌های مختلف می‎نشینند بسیار مواظب هستند که جلوی دوربین شعار مرگ بر آمریکا سر ندهند تا مبادا آن‌ها در تصاویر و فیلم‌ها دیده شوند.

وی خاطرنشان کرد: هرجا که مسئولیت‌های نظام به دست اهل آن سپرده شده، توفیقات زیادی نصیب کشور شده اما آنجا که به دست نااهلان افتاده، متحمل هزینه‌های بسیاری شده‌ایم.

به گزارش فارس، مدیرعامل بنیاد سپاه دیروز برای شرکت در یادواره سرداران شهید زال و نجف یوسف‌پور و شهدای بخش ناغان به این استان سفر کرده بود.

انتهای پیام/خ ز/
مرجع : فارس
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

يکشنبه ۸ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۳:۲۹:۰۷

29 Dec 2019