۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۴
کد مطلب : ۲۶۳۸۵
امام جمعه کوهرنگ:

حماسه 9 دي پيروي از فرهنگ عاشورا و ايستادگي بر اعتقادات اسلامي مردم ماست

امام جمعه کوهرنگ گفت: حماسه حضور شکوهمند ارادتمندان و عاشقان حضرت ابا عبدالله در روز 9 دي، درس دوباره اي از شهدت‌طلبي و پيروي جانانه از فرهنگ عاشورا و ايستادگي بر اعتقادات راسخ شيعي و اسلامي مردم ماست.
حماسه 9 دي پيروي از فرهنگ عاشورا و ايستادگي بر اعتقادات اسلامي مردم ماست
به گزارش جهانبین نیوز، امام جمعه کوهرنگ در گفت‌وگوی اختصاصي با خبرنگار کوهرنگ خبر، درباره حماسه 9 دي گفت: 9 دي تجلي دوباره روح انقلابي و ولايت‌مدار ملت ايران بود.
 
حجت‌الاسلام طباطبايي با بيان اينکه 9 دي تجديد ميثاق دوباره با آرمان‌هاي امام (ره) و عظيم‌ الشان، شهدا و رهبري معظم انقلاب بشمار مي‌رود افزود: اين روز، روز مشخص نمودن عيار مردم با بصيرت و دشمن شناس ايران اسلامي در مقابل خواص بي‌بصيرت و غافل بود.
 
طباطبايي در ادامه گفت: حماسه حضور شکوهمند ارادتمندان و عاشقان حضرت اباعبدالله در روز 9 دي، درس دوباره‌اي از شهدات‌طلبي و پيروي جانانه از فرهنگ عاشورا و ايستادگي بر اعتقادات راسخ شيعي و اسلامي مردم ماست.
 
رئيس شوراي فرهنگ عمومي شهرستان کوهرنگ با ذکر اين نکته که، به حقيقت يوم‌الله واقعي اين روز بياد ماندني و لبريز از جلوهاي ولايت‌مداري و عاشورايي است اظهار کرد: اين حرکت عمل به فرمان امام راحل عظيم‌الشان ما بود که فرمود، پشتيبان ولايت‌فقيه باشيد تا به اين مملکت آسيب نرسد و ديديم که اين حضور و پشتيباني از ولايت‌فقيه و اصل انقلاب چگونه يک بار ديگر دشمنان اين ملت را نا اميد و مايوس ساخت و پوزه‌شان به خاک ذلت ماليد و جلوي آسيب‌هاي جدي و نقش‌هاي مخرب آنان را گرفت و نقشه‌هايشان را نقش بر آب کرد و خون تازه‌اي در رگ‌هاي انقلاب جاري ساخت.
 
امام جمعه کوهرنگ در ادامه گفت: اين حماسه يک حماسه ملي است و هيچ گروه و جريان سياسي حق مصادره آن را ندارد، جريان‌هاي سياسي همسو با اين حرکت در سيل خروشان ملت ايران حل شده‌اند و جريان‌هاي سياسي مخالف اين حرکت حرکت با مشت آهنين ملت ايران منحل شده و هيچ جايگاهي در دل ملت ما ندارند و روسياه و رسوا شده‌اند.
 
حجت‌الاسلام طباطبايي در پايان گفت: اميد که نظرات الهي، قافله‌سالار فرزانه مظلوم اين انقلاب، رهبر و مرجع بي‌نظير انقلاب ما حضرت آيت‌الله امام خامنه‌اي (مدظله‌العالي) را بر همه خواسته‌هاي فردي، جرياني، جناحي، سليقه‌اي و حزبي خود هميشه و در همه زمان ترجيح بدهيم و عمارگونه به بصيرت افزايي جامعه در غبار فتنه ها بپردازيم تا قافلان از خواب غفلت برخيزند و مغرضان، مايوس  و منکوب شوند و ديگر شاهد دوباره نداي مظلومانه اين عمار امير علمدار عصر ظهور نباشيم.
 
 
انتهاي پيام1026ج /610ک
 
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۲:۲۳:۲۳

27 Dec 2019