۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۸
کد مطلب : ۳۴۳۹۵
سردار غیب پرور خبر داد

850هزار نفر در سال جاری به اردوی های جهادی اعزام می شوند

سردار غیب پرور گفت: در قالب مسجد محوری و ایجاد گروهای جهادی در مساجد ۸۵۰ هزار نفر در سال جاری به اردوی های جهادی اعزام می شوند.
850هزار نفر در سال جاری به اردوی های جهادی اعزام می شوند
به گزارش جهانبین نیوز؛ به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار غلامحسین غیب پرور که در همایش گروه جهادی منتظران خورشید سخن می گفت با اشاره به کمبود های مناطق محروم گفت: این توانمندی و ظرفیت در کشور وجود دارد که با همت گروههای جهادی روستاهای محروم از دام مشکلات عدیده رها شوند.

وی با تاکید بر ایجاد قطب های تولیدی در مناطق مختلف گفت: بسیج بنا دارد در ۴۰۶ منطقه کشور متناسب با مزیت های تولیدی آنها کمک نماید تا این قطب های تولیدی شکل یابند.

سردار غیب پرور در ادامه با بیان اینکه با گذشت ۴ دهه از انقلاب اسلامی حق مردم ما نیست که در برخی مناطق محرومیت وجود داشته باشد گفت: بسیح در سال های قبل در حوزه محرومیت زدایی کارهای فراوانی انجام داده است اما این کافی نیست.

وی با بیان اینکه بسیج آماده است با هر دستگاه دولتی که برای محرومیت زدایی قدم بر می دارد همکاری کند گفت: ما برای حل مشکلات مختلف جامعه آماده هر گونه همکاری با دولت می باشیم.

سردار غیب پرور با بیان اینکه گروه منتظران خورشید در ۱۲۹ روستا خدمات شایانی انجام داده اند گفت: ما ۳۸ هزار روستا داریم که نیازمند خدمت رسانی می باشند و این نشان دهنده کارهایی است که باید انجام شود.

وی گروه های جهادی را مجموعه انسانهایی دانست که به دور از هیاهو مشغول خدمت رسانی به بندگان خدا هستند.

سردار غیب پرور حرکت گروه های جهادی را الگویی مناسب برای فعالیت های خدمت رسانی و محرومیت زدایی دانست و از همه دستگاه ها خواست به این گروه های جهادی کمک نمایند.

وی در پایان گفت: در کشور ما همه امکانات اعم از پول و نیروی انسانی، وسایل کار و امکانات هست، فقط باید عزم را جزم کرد و اراده نمود تا مشکلات کشور حل شود.

سردار غیب پرور افزود: محو اسرائیل آرمان ماست.

سردار غلامحسین غیب پرور در حاشیه این همایش و در جمع خبرنگاران در خصوص اظهارات مطرح شده درباره شعار مرگ بر اسرائیل روی موشک های دوربرد گفت: شعار مرگ بر اسرائیل بر روی موشک مگر کار بدی است، اصولا محو اسرائیل جزو آرمان های ما می باشد.

انتهای پیام/1026ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۷ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۸:۳۳:۲۵

28 Dec 2019