۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۳
کد مطلب : ۴۰۳۲۵
امام جمعه لردگان/

گریه بر امام حسین(ع)، گناهان انسان را پاک می‌کند

حجت الاسلام سید مهدی تاج زاد گفت: گریه بر امام حسین (ع)ثواب دارد و گناهان انسان را می بخشد، گریه بر آن حضرت انسان را از خواب غفلت بیدار می کند و انسان را به دریای عظمت امام حسین(ع) متصل می کند.
گریه بر امام حسین(ع)، گناهان انسان را پاک می‌کند
به گزارش جهانبین نیوز؛ حجت الاسلام سید مهدی تاج زاد امام جمعه لردگان با اشاره به سفارش خداوند به رعایت عدل و تقوای الهی گفت: يكی از آفات زبان كه در اخلاق اسلامی از رذايل اخلاقی به شمار می رود سخن چینی است، سخن چینی فعلی حرام چه با عمل باشد چه با سخن و اشاره باشد حرام است و انسانی که حرف را جابجا می کند و مردم را به جان همدیگر می اندازد ذاتش خراب است .

وی افزود: متاسفانه بیشترین مشکلات مردم شهرستان لردگان همین سخن چینی است به محض شنیدن حرفی صد حرف دیگر روی آن می گذارند وبرای دیگران بیان می کند این کارها عواقب دارند در قیامت باید پاسخگوی این سخن چینی ها باشید.

وی در ادامه گفت: پیامبر اکرم (ص) فرمودند: شرورترین آدم کسی است که سخن چینی کند.

تاج زاد با اشاره به فضائل گریه کردن بر امام حسین(ع) گفت: گریه بر امام حسین (ع)ثواب دارد و گناهان انسان را می بخشد، گریه بر آن حضرت انسان را از خواب غفلت بیدار می کند و انسان را به دریای عظمت امام حسین(ع) متصل می کند.

خطیب جمعه لردگان بیان داشت: آنقدر برای امام حسین (ع) گریه کنید تا چشمانتان قرمز شود، امام زمان (ع) می فرمایند: اگر اشک چشمم تمام شود برای امام حسین (ع) خون گریه می کنم .

امام جمعه لردگان گفت : یک درس از کربلا همین است که امام حسین (ع) در برابر دشمن تسلیم نشد، درس استقامت به ما آموخت آنوقت یک عده ای می گویند ما باید با آمریکا مذاکره کنیم آمریکائی که اصل اسلام را هدف قرار داده ما چه مذاکره ای با او داریم.

وی به سالروز کشتار مردم فلسطین در صبرا و شتیلا اشاره کرد و گفت : ۲۶ شهریور سالروز کشتار مردم بی دفاع فلسطین در صبرا و شتیلا ست که توسط جنایتکاران صهیونیست در اردوگاهها به بهانه پیدا کردن رزمندگان فلسطینی بوجود آوردند؛ این جنایت بزرگ را محکوم می کنیم و از مقاومت مردم فلسطین در برابر آنها حمایت می کنیم .

انتهای پیام/۶۳۰ ل
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۶:۴۵:۳۶

27 Dec 2019