۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۳۱
کد مطلب : ۱۶۳۹۵
در بیانیه سازمان بسیج کارگری استان آمده است:

روز قدس، روز خيزش حق‌طلبان عليه جنايتكاران تاريخ است

روز قدس يادآور فرياد بلند امام خميني(ره) در برابر آمريكا و مولود نامشروع آمريكا و انگليس يعني رژيم جعلي وغاصب صهيونيستي است. روز قدس روز اسلام و روز خيزش حق طلبان عليه جنايتكاران تاريخ است.
روز قدس، روز خيزش حق‌طلبان عليه جنايتكاران تاريخ است
به گزارش جهانبین نیوز، در بیانیه سازمان بسيج كارگري استان چهارمحال و بختياري آمده است: بنيانگذار انقلاب اسلامي در نامگذاري روز قدس براي حمايت از ملت مظلوم و مستضعف فلسطين بود. ملتي كه سال هاست مورد ظلم صهيونيست ها ي غاصب قرار گرفته است.

این بیانیه می‎افزاید: روز قدس يادآور فرياد بلند امام خميني(ره) در برابر آمريكا و مولود نامشروع آمريكا و انگليس يعني رژيم جعلي وغاصب صهيونيستي است. روز قدس روز اسلام و روز خيزش حق طلبان عليه جنايتكاران تاريخ است.

این بیانیه تصریح می‎کند: به موازات بيداري اسلامي در كشورهاي منطقه و فروپاشي سنگر امن صهيونيست ها، توطئه صهيونيستي- غربي براي جبران آن متوجه سوريه و عراق و كشور هاي ضداستعماري منطقه گرديد كه اكنون به عنوان خط مقدم مبارزه عملي با صهيونيست ها در مقابل هجمه همه جانبه استكبار ايستاده اند.

بیانیه سازمان بسيج كارگري استان می‎افزاید: رژيم منحوس و غاصب اسرائيل در حاشيه امني كه در سايه اقدامات وحشيانه داعش كه زاييده استكبار و صهيونيسم جهاني است در خاك عراق و سوريه براي خود ايجاد كرده است با يورش هاي وحشيانه خود مردم مظلوم و بي دفاع غزه را آماج حملات هوايي، دريايي و زميني خود كرده است تا با خيال خام خود به اهداف شيطاني خود دست يابد . لذا در اين برهه حساس و مهم تاريخي بايد تمامي مسلمانان ضمن پرهيز از اختلاف و چنددستگي به خود بيايند و در يك جبهه و با يك صداي واحد در مقابل رژيم غير مشروع و خونخوار صهيونيستي رهايي قدس شريف را خواستار شوند .

در ادامه این بیانیه آمده است: ايستادگي و مقاومت حزب الله لبنان و حماس و جهاد اسلامي در برابر رژيم صهيو نيستي و حمايت علني ملت ايران از جريان مقاومت از يك سو زمينه بيداري اسلام و خروش مسلمانان و آزادي خواهان عليه آمريكا و اسرائيل فراهم ساخت و از سوي ديگر پايه هاي اين رژيم جعلي را لرزاند و منافع آمريكا رادر منطقه به خطر انداخت.

این بیانیه در پایان خاطرنشان می‎کند: جامعه كارگران بسیجی استان نيز فجايع ننگين رژيم نامشروع اسرائيل عليه مردم بي دفاع و مظلوم غزه را محكوم كرده و اعلام مي دارد همانند سال‌هاي گذشته ضمن تجديد عهد و پيمان با آرمانهاي امام راحل عظيم الشأن (ره) در روز جمعه همگام با مردم غيور ايران اسلامي و ملل آزاده باشكوه هرچه تمام تر در راهپيمايي روز قدس شركت نموده و انزجار خود را از رژيم منحوس و غاصب و كودك كش صهيونيستي اعلام نموده و با مشت هاي آهنين لرزه براندام استكبار جهاني كه امنيت اين رژيم را خط قرمز خود مي دانند، خواهند افكند و دور نيست روزي كه شمشير مقاومت به حيات ننگين غاصبان سرزمين فلسطين خاتمه دهند و چه زيباست وعده الهي: اليس الصبح بقريب.

انتهای پیام/ خ ز/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۲:۳۵:۰۷

27 Dec 2019