۰
plusresetminus
تاریخ انتشارجمعه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۶
کد مطلب : ۲۲۴۱۵
نماينده ولي فقيه استان در يادواره شهداي شيخ شبان:

بهترين جهاد، خدمت به خانواده شهدا است

نماينده ولي فقيه استان و امام جمعه شهرکرد با بيان اينکه بهترين جهاد، خدمت به خانواده شهدا است افزود: خدمت به خانواده معزز شهدا وظيفه اصلي مسئولين بوده و نبايد اين خدمت را زياده خواهي تعبير کنيم.
بهترين جهاد، خدمت به خانواده شهدا است
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از زنگ خبر، حجت السلام نکونام نماينده ولي فقيه استان و امام جمعه شهرکرد در يادواره ۸۴ شهيد شيخ شبان گفت: امروز با حضور در اين يادواره تمسک قلبي و قولي خود را به ولايت نشان مي دهيم.

وي تصريح کرد: روستاي شيخ شبان با تقديم ۸۴ شهيد و تعداد بي شماري آزاده و جانباز جلودار جبهه هاي نبرد حق عليه باطل بوده اند.

نکونام افزود: سيادت مردم اين روستا که اکثرا ذريه پيامبر اکرم (ص) هستند، علماي برجسته کشوري و حضور با بصيرت مردم اين روستا در صحنه هاي مختلف، ويژگي هاي بارز اين روستا بوده که در مکتب اهل بيت عليه السلام آموخته اند.


امام جمعه شهرکرد گفت: منابع درآمدي و کشاورزي اين روستا با مشکلاتي مواجهه است که رسيدگي به اين مشکلات جز وظايف اساسي و اصلي مسئولان است.


نماينده ولي فقيه استان بهترين جهاد را خدمت به خانواده شهدا خواند و افزود: خدمت به خانواده معزز شهدا وظيفه اصلي مسئولين بوده و نبايد اين خدمت را زياده خواهي تعبير کنيم.


وي در پايان از حضور رئيس دفتر مقام معظم رهبري در اين برنامه تقدير و تشکر نمود و گفت: يکي از افتخارات مردم اين روستا پيام مقام معظم رهبري است که توسط حجت‌الاسلام و المسلمين محمدي گلپايگاني رئيس دفتر مقام معظم رهبري قرائت خواهد شد و هميشه در اذهان مردم اين روستا ثبت و ضبط خواهد شد.



انتهاي پيام1020ج /۵۲۰ز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۶:۲۱:۲۷

27 Dec 2019