۰
plusresetminus
تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۶
کد مطلب : ۲۷۴۶۵
رئیس بسیج اساتید چهار‌محال‌ و‌ بختیاری:

شناساندن ارزش علم به جامعه و حرکت در مسیر شهدا راه‌های مقابله با دشمنان است

رئیس بسیج اساتید چهار‌محال‌ و‌ بختیاری گفت: همه ما و بویژه جوانان برای مقابله با دشمن باید راه شهدا را ادامه دهیم و ارزش علم را برای جامعه معرفی کنیم.
شناساندن ارزش علم به جامعه و حرکت در مسیر شهدا راه‌های مقابله با دشمنان است
به گزارش جهانبین نیوز؛ احمدرضا بسیج رئیس بسیج اساتيد چهار‌‌محال‌ و بختیاری اظهار کرد: یادواره شهدای جهاد علمی با عنوان «عَلم‌داران عَلم عِلم» به همت کانون بسیج اساتید دانشگاه شهرکرد و با همکاری سایر دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی عالی و جهاد دانشگاهی این استان در اول اسفندماه سال جاري برگزار می‌شود.

وی مکان یادواره‌ شهدای جهاد علمی را در دانشگاه شهرکرد، دانشکده علوم، سالن فارابی عنوان و خاطرنشان کرد: این برنامه از ساعت ۱۵:۳۰ برگزار خواهد شد.

رئیس بسیج اساتید چهار‌محال‌ و‌ بختیاری با بیان اینکه دکتر سهراب صلاحی رئیس سازمان بسیج اساتید کشور ميهمان ويژه و سخنران این برنامه است افزود: یادواره‌های این‌چنینی در کشور اهداف بسیاری را دنبال می‌کنند و ما به دنبال زنده نگه داشتن یاد شهدا در جامعه و شناساندن آن‌ها به نسل امروز هستیم.

بسیج به ارزش منطقی و معقول علم در ایران اشاره و یادآور شد: آیات و روایات‌ بسیاری پشتوانه این ارزش علمی هستند و خوشبختانه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران زمینه و بستر مناسبی برای رشد علمی و گرایش به علم و فناوری در جامعه ما پدید آمده و افراد شاخص و بزرگی در زمینه‌های نانو، پزشکی و در حوزه‌های مختلف علم تربیت شده است.

وی تاکید کرد: این موضوع که وقتی در جامعه‌ای علم به وجود بیاید قدرت را به دنبال خود می‌آورد و این ایجاد قدرت است که در جامعه باعث آزار دشمن می‌شود.

رئیس بسیج اساتید چهار‌محال‌ و‌ بختیاری ادامه داد: ایجاد موانع از سوی دشمن در مسیر پیشرفت علمی به همین دلیل است که نمی‌خواهد اجازه دهد کشور در مسیر قدرتمند شدن گام بردارد و در این مسیر می‌توان تحریم‌ها را به عنوان یکی از موانع ایجاد شده دانست و همچنین به شهادت رساندن افراد فعال در حوزه‌های علمی از دیگر اقدامات دشمن برای کند کردن حرکت ملت ایران است.

بسیج با بیان اینکه همه ما و بویژه جوانان برای مقابله با دشمن باید دو کار انجام دهیم خاطرنشان کرد: ادامه دادن راه شهدا یکی از این اقدامات است و اقدام دیگر شناساندن ارزش علم به جامعه که باید جدی گرفته شود.

وی در انتها از دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی خواست همکاری لازم برای اطلاع‌رسانی و حضور چشم‌گیر اساتید در این برنامه که به نام شهدای عرصه علم و فناوری مزین است، را به نحو احسن انجام دهند.

انتهای پیام/۱۰۲۶ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۳۳:۳۵

27 Dec 2019