۰
plusresetminus
خطيب نماز جمعه شهر بروجن با بيان اين که نتيجۀ يک ماه جنايت و خون ريزي هاي عربستان در يمن، چيزي جز اتحاد و قدرت بيش از پيش انقلابيون کشور يمن نبوده است، افزود: آنچه امروز موجب وحشت و نگراني سعودي ها و آمريکايي ها شده، محبوبيت بيش از پيش گروه هاي انقلابي انصارالله و حوثي در يمن مي باشد.
اتحاد و قدرت انقلابيون کشور يمن، نتيجۀ يک ماه جنايت و خون ريزي هاي عربستان/ محبوبيت گروه هاي انقلابي انصارالله و حوثي در يمن موجب وحشت سعودي
به گزارش جهانبین به نقل از کلار، حجت الاسلام غلامعلي حسين نژاديان در خطبه هاي اين هفته نماز جمعه شهر بروجن با اشاره به شکست حملۀ نظامي آمريکا به ايران در طبس در سال ۱۳۵۹، اين شکست را نمود کامل امداد غيبي عنوان کرد.

وي گفت: شکست حمله نظامي آمريکا در صحراي طبس يکي از روزهاي تاريخي بي نظير است که آمريکا با شکست مفتضحانه و خفت ‌بار مواجه شد.

حجت الاسلام حسين نژاديان ضمن گراميداشت سالروز شکست نظامي آمريکا در صحراي طبس، با بيان اينکه اين عمليات با هدف آزادسازي گروگان هاي آمريکايي در تهران بود، افزود: آمريکا در اين عمليات، با تعداد ۱۳۲ نظامي‌، هشت هلي‌کوپتر و سه هواپيماي باربري به ايران حمله کرد.

حسين نژاديان بيان کرد: از آنجايي که ارادۀ خداوندي حافظ اين انقلاب و نظام بود، آمريکا را در همان لحظات اوليه در صحراي طبس با امدادهاي غيبي خود با شکست مواجه کرد.

خطب نمازجمعۀ شهر بروجن در بخش ديگري از خطبه ها با اشاره به جنايات و وحشي گري هاي دولت سعودي در کشور يمن، ضمن محکوم کردن اين جنايات، اظهار کرد: آنچه امروز موجب وحشت و نگراني سعودي ها و آمريکايي ها شده، محبوبيت بيش از پيش گروه هاي انقلابي انصارالله و حوثي در يمن مي باشد.

وي با بيان اينکه نتيجۀ يک ماه جنايت و خون ريزي هاي عربستان در يمن، چيزي جز اتحاد و قدرت بيش از پيش انقلابيون کشور يمن نبوده است، افزود: اتحاد و مقابلۀ مردم انقلابي يمن با تکفيري ها و پيروزي هاي متعدد آنها، نويد بخش پيروزي انقلاب آنها خواهد بود.

حجت الاسلام حسين نژاديان همچنين با اشاره به برگزاري يادوراۀ شهيد حسينعلي ترکي، شهيد شاخص بسيج کارگري کشور در نهم ارديهشت ماه در استان، تقديم ۱۴۰۰۰ شهيد کارگري به انقلاب را نشان از پايبندي و تعهد اين قشر زحمتکش به ارزش هاي انقلاب عنوان کرد.

انتهاي پيام/۵۴۰/ک/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۳:۱۴:۴۰

27 Dec 2019