۰
plusresetminus
تاریخ انتشارشنبه ۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۲
کد مطلب : ۲۶۹۲۵

برنامه‌ريزي مناسب در جهت پخش گزارش‌ها و تصاوير نماز جمعه در صدا و سیما

رئيس ستاد نماز جمعه فارسان برطرف کردن توقعات مردم از صدا و سيما را با توجه به شرايط در جامعه ارزشمند برشمرد و از دست‌اندرکاران خواست با برنامه‌ريزي مناسب در جهت پخش گزارش‌ها و تصاوير نماز جمعه گام بردارند.
برنامه‌ريزي مناسب در جهت پخش گزارش‌ها و تصاوير نماز جمعه در صدا و سیما
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از پايگاه خبري تحليلي پيرغار، حجت‌الاسلام يوسفي رئيس ستاد نماز جمعه شهرستان فارسان و خبرنگار فارسان با معاون اطلاعات و اخبار صدا و سيماي استان ديدار کرد.

در اين ديدار حجت‌الاسلام يوسفي ضمن تشکر از معاونت صدا و سيما و خبرنگار فارسان از ايشان خواست در جهت پخش تصاوير باشکوه خطبه‌ها و نماز جمعه شهرستان همچون گذشته گام ارزشمند بردارند.

رئيس ستاد نماز جمعه فارسان در ادامه بر طرف کردن توقعات مردم از صدا و سيما را باتوجه به شرايط در جامعه ارزشمند برشمرد و از دست‌اندرکاران خواست با برنامه‌ريزي مناسب در جهت پخش گزارش‌ها و تصاوير نماز جمعه گام بردارند.

وي تصريح کرد: امروزه نشان دادن شکوه و عظمت حضور مردم باعث ترغيب مردم به اين برنامه‌ها است.

در ادامه معاون صدا و سيماي استان ضمن تشکر از حضور در اين جلسه آمادگي اين واحد را در جهت انعکاس اخبار اعلام کرد و افزود: به تصوير کشيدن رويدادها و حضور مردم يکي از رسالت‌هاي ماست که انشاءالله با همت مسئولين شهرستان و دفتر خبري اين شهرستان اين امر محقق شود.

در ادامه خبرنگار فارسان ضمن تشکر از خدمات امام جمعه معاون صدا و سيما و فرماندار و حجت‌الاسلام يوسفي گفت: با توجه به به‌روز بودن اخبار نماز جمعه به صدا وسيما اين امر در اسرع وقت انجام مي‌شود که خوشبختانه اين امر تا به امروز محقق شده است.

انتهای پیام1026ج /590پ
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

شنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۸

ساعت:

۲۰:۰۰:۳۱

15 Feb 2020