۰
plusresetminus
تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۷
کد مطلب : ۲۶۵۶۵
رئیس امور مجلس و هماهنگی استان‌ها:

عدالت سازمانی باید سرلوحه وظایف سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان‌ها باشد

رئیس امور مجلس و هماهنگی استان‌ها گفت: سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی متولی نظام اداری کشور است و عدالت سازمانی و رعایت ضوابط باید سرلوحه وظایف این سازمان قرار گرفته و با همه وجود باید به آن عمل شود.
عدالت سازمانی باید سرلوحه وظایف سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان‌ها  باشد
به گزارش جهانبین نیوز اسماعیل عامری گلستان رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی چهارمحال و بختیاری در دیدار با رئیس امور مجلس و هماهنگی استان‌ها گفت: باید نیازهای آینده استانی در برنامه‌های میان‌مدت سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان‌ها قرار گیرد.
وی با بیان اینکه سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان‌ها باید به عنوان یک سازمان دانش‌بنیان در استان‌ها مطرح شود ادامه داد: برنامه تحول اداری و توسعه مدیریت و سرمایه انسانی در سطح خرد در برنامه‌ریزی‌های آتی نقش مهمی دارد و از همین‌رو است که باید به آن اهمیت داده شود.

در ادامه برنامه محمداسماعیل حسینی‌فشمی رئیس امور مجلس و هماهنگی استان‌ها در جمع معاونین و کارشناسان این سازمان بیان داشت: رویکرد و محوریت سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی توسعه است و این رویکرد در صدر همه امور قرار می‌گیرد و به همین دلیل باید توان کارشناسی خود را بالا ببرد.

این مسئول اساس رقابت در کشورها را استفاده از قابلیت‌های بالقوه در سطح کشور دانست و خاطرنشان کرد: این قابلیت‌ها در زمینه نیروی انسانی و غیرانسانی بیشتر مطرح می‌شوند و باید برای سرمایه‌گذاری در این مورد از همه توان استفاده شود.

وی دنیای امروز را دنیایی برای عرضه و تقاضا عنوان و تاکید کرد: نیروی فکری با توان بالا، استفاده از آموزه‌های دینی و کسب علم و دانش و سایر موفقیت‌های معنوی باید اساس کار نیروی انسانی دستگاه‌های اجرایی قرار گیرد.

حسینی‌فشمی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی را متولی نظام اداری کشور دانست و اضافه کرد: عدالت سازمانی و رعایت ضوابط باید سرلوحه وظایف این سازمان قرار گرفته و با همه وجود باید به آن عمل شود.

این مسئول در انتها از تقدیم برنامه ششم توسعه و بودجه ۱۳۹۵ در دی‌ماه سال‌جاری به مجلس خبر داد.





انتهای پیام/۱۰۲۶ج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

جمعه ۶ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۰۰:۲۸:۵۰

27 Dec 2019