۰
plusresetminus
تاریخ انتشاريکشنبه ۱۹ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۵
کد مطلب : ۳۲۵۹۵
وقتي لردگان براي مردگان جايي ندارد !!

نبش قبر براي دفن اموات در آرمستان لردگان + پاسخ رييس شوراي شهر لردگان

آرامستان جنب گلزار شهدا شهر لردگان، با توجه به عدم توسعه آن و همچنين بي تفاوتي متوليان در طول سالهاي اخير، متاسفانه امروز اين آرامستان پر شده و ديگر جا براي دفن اموات باقي نمانده است.
نبش قبر براي دفن اموات در آرمستان لردگان + پاسخ رييس شوراي شهر لردگان
به گزارش جهانبین نیوز به نقل از  سلام لردگان: شهرستان لردگان داراي جمعيتي بيش از 250 هزار نفري است به تناسب اين جمعيت بايد قبرستاني در خور و در حد اين جمعيت وجود داشته باشد ولي متاسفانه برخي از قبرستان ها وضعيت اسف باري دارند و برخي ديگر نيز درست در وسط شهر و در جوار ساختمان هاي مسکوني واقع شده اند.

همسايگان اين قبرستان ها با وجود سر و صداها و مراسمات در اين قبرستان ها خصوصاً در روزهاي پنج شنبه و جمعه هميشه در ناراحتي و عذاب هستند و در دراز مدت همسايگان اين قبرستان ها دچار آسيب روحي و رواني خواهند شد و به مرور زمان همچون مرده ها اميد به زندگي خود را از دست خواهند داد.

نبود جا و نبش قبر براي دفن اموات در آرمستان لردگان معظل بزرگي است که گريبان گير اهالي مردم لردگان شده است.

وجود قبرستان ها درست در وسط شهر و شيوع بيماري همواره سلامت شهروندان را تهديد مي کند که اين خود يکي ديگر از مشکلات اين قبرستان ها است.

ترافيک خيابان هاي همجوار اين آرامستان ها و همچنين مسدود شدن اين خيابان ها از ديگر مشکلات و معضلاتي است که خود شهروندان لردگاني حتماً به صورت ملموس اين مشکل را درک کرده اند.

 
 اهالي شهر لردگان در گفتگو با خبرنگار سلام لردگان مي‌گويند: ما مشکلات خود را به مسئولان شهرستان رسانديم اما متاسفانه هيچ قدمي براي بهبود وضعيت اين محل صورت نگرفته است و تنها براي مدت کوتاهي برخي از کارها تعليق شده تا آب‌ها از آسياب بيافتد.
 
در همين راستا گفتگويي با سعادت ارشيري رييس شوراي شهر لردگان داشتيم :

رئيس شوراي شهر لردگان در گفتگو با خبرنگار سلام لردگان اظهار داشت: در تصميم‌گيري‌هايي که با حضور شهردار وقت، اداره منابع طبيعي و اعضاي شوراي شهر لردگان در راستاي آرامستان شهر لردگان انجام گرفت، قطعه زميني در تپه منبع آب به مساحت چهار و نيم هکتار از منابع طبيعي واگذاري گرفتيم و طراحي، نقشه اجرايي و جانمايي را مطابق جديدترين اصول شهرسازي(غسالخانه زنانه و مرادانه، فضاي سبز و... ) تهيه و به اين امر اختصاص يافت.

اردشيري افزود: مبلغ پنج ميليارد ريال جهت آماده سازي و حصار کشي در بودجه امسال تخصيص داده شد که ان شاالله تا انتهاي امسال عمليات مربوط به خاک برداري و تسطيح محل مورد نظر به انجام مي رسد و شهروندان گرامي با توجه به فضاي محدودي كه در حال حاضر در آرمستان قديمي وجود دارد بايد گفت: با به بهره برداري رسيدن آرامستان جديد در اوايل سال 96 مشکل بحران نبود جا براي دفن اموات در سال 96 حل مي شود .

انتهاي پيام1022ج /630 ل
مرجع : سایت خبری تحلیلی سلام لردگان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

چهارشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۱۹:۴۹:۴۴

1 Jan 2020