۰
plusresetminus
تاریخ انتشاردوشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۲
کد مطلب : ۲۸۸۱۵
با حضور مدير کل تبليغات اسلامي استان و مسئولين شهرستاني:

30 نفر از فعالان حوزه فرهنگي شهرستان اردل تجليل شدند

در مراسمي با حضور مديرکل تبليغات اسلامي استان چهارمحال و بختياري و مسئولين شهرستاني از 30 نفر از فعالان فرهنگي و قرآني شهرستان اردل تجليل شد.
30 نفر از فعالان حوزه فرهنگي شهرستان اردل تجليل شدند
به گزارش جهانبین نیوز، حجت‌الاسلام مرتضوي، مديرکل تبليغات اسلامي چهار محال وبختياري در حاشيه اين مراسم در گفت و گو با خبرنگار هفت چشمه گفت: کار فرهنگي بسيار پيچيده و عميق است و ما کارهاي عقب مانده زياد در اين مقوله داريم .

مرتضوي افزود: دشمن در جبهه جنگ فرهنگي خيلي عميق و قوي ورود کرده و به اين نتيجه رسيده اند که ايران اسلامي را بعنوان محور مقاومت با هر وسيله و نيرنگي از بين ببرند .

وي بيان کرد: دشمن مي داند که در مقوله جنگ سخت نمي تواند حريف ايران اسلامي شود و تمام برنامه هاي خود را در زمينه جنگ نرم پي ريزي و برنامه ريزي کرده و اثرات اين جنگ هم در جامعه مشاهده مي شود.

مرتضوي تاکيد کـرد: بحث نفوذ که مقام معظم رهبري مطرح مي کنند بسيار حائز اهميت بوده و طبق اسناد معتبر دشمن در تمامي مقوله هاي اقتصادي، سياسي، اجتماعي، فرهنگي و... مي خواهد نفوذ کند .

مديرکل تبليغات اسلامي چهار محال وبختياري اتحاد بين فعالين فرهنگي را يکي از عوامل اجرايي برنامه هاي فرهنگي دانست و افزود: بايد اختلافات تضاد فکري بين هم را کنار بگذاريم و از تنوع فکري که باعث پويايي فرهنگي مي شود جهت هر چه بهتر اجرايي شدن برنامه ها استفاده کرد.

در اين مراسم از روحانيون مستقر و هجرت، مسئولان مؤسسات و خانه‌هاي قرآني، هيئات مذهبي و مجريان برپايي اعتکاف در شهرستان اردل با اهداي هدايايي قدرداني و تجليل شد.

انتهاي پيام1022ج /۵۷۰ه
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

خبرهای مارا در پیام رسان های زیر دنبال کنید

تاريخ:

پنجشنبه ۵ دی ۱۳۹۸

ساعت:

۲۱:۵۴:۵۴

26 Dec 2019